خروج از بلک لیست اپراتور 021

با توجه به افزایش تعدادی افرادی که خطوط تلفن همراه خود را برای جلوگیری از دریافت پیامک های تبلیغاتی مسدود کرده اند (خط خود را بلک لیست نموده اند ) ، عده ایی از کاربران پنل پیامک که قصد ارسال اس ام اس اطلاع رسانی دارند دچار مشکل شده اند . از سال 92 اپراتور همراه اول برای رفع این مشکل خطوط پیامکی را به دو نوع تبلیغاتی و خدماتی تفکیک کرده است.

خطوط تبلیغاتی : افرادی که پیامک را به صورت انبوه برای افراد ناشناس جهت تبلیغ محصول خود ارسال می کنند خطوط پیامکی آنها تبلیغاتی است.

خطوط خدماتی : افرادی که پیام خود را به تعدادی افراد خاص (مشتریان ، کارمندان و ...) که با رضایت شماره خود را در اختیار قرار داده اند ارسال می کنند ، می توانند با طی نمودن مراحل زیر خط خود را خدماتی کرده و به کلیه خطوط حتی بلک لیست ها پیامک خود را ارسال نمایند.

چگونه خط پیامکی  021 خود را خدماتی نماییم؟

زمانی که شما یک خط اختصاصی 021 را خریداری می کنید ، خط شما تبلیغاتی محسوب می شود ، در صورتی که شما نیاز به خط خدماتی دارید باید فرم ، تعهد نامه خروج از بلک لیست را تکمیل و ارسال نمایید. شرایط و فرم خروج از بلک لیست هر اپراتور متفاوت است.

شرایط خدماتی کردن خطوط 021 به شرح زیر می باشد  ( رعایت تمامی نکات الزامی می باشد ) :

  • اپراتور 021 تنها خطوط حقوقی را خدماتی می نماید. ( خط حقوقی 021 خطی ست که قبض آن نیز حقوقی ثبت شده باشد. )
  • تکمیل فرم 021
    • ابتدا فرم را از طریق این لینک دانلود نمایید.
    • تکمیل کلیه اطلاعات به صورت کامل و صحیح الزامی است.
    • توضیح قسمت "دسته بندی پیامک ارسالی" در فرم تعهدنامه، باید کامل و واضح بوده و از به کاربردن عناوین کلی مانند اطلاع رسانی و ... اجتناب شود. برای مثال: اعلام کد پیگیری خرید، ارسال جزئیات خرید بلیط، ...
    • "نمونه پیامک های ارسالی" بایستی حتما در فرم در قسمت موضوع محتوای پیامک خدماتی ذکر شود. برای مثال کاربر گرامی، خرید شما انجام شد. کد پیگیری ..... میباشد.
    • فرم حتما بر روی سربرگ شرکت چاپ گردد.
    • فرم حتما دارای مهر و امضا باشد.
    • فرم تکمیل شده را در ابتدا جهت بررسی به آدرس ایمیل این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید ارسال نموده و پس از تایید اصل فرم را به شرکت ایده پردازان ارسال نمایید.
  • ارسال لیست شماره ها
    • برای هر شماره خدماتی درخواستی، باید لیست شماره های مخاطبینی که قرار است از آن شماره به آن ها پیامک ارسال شود ، در قالب یک فایل اکسل به همراه تعهدنامه و سایر مدارک، اعلام گردد.(فقط شماره اعلام شود بدون نام و مشخصات)
    • فهرست شماره مخاطبین باید به صورت ماهیانه پالایش شده و ارسال گردد. (مخاطبینی که از دریافت پیامک انصراف داده اند و یا دیگر از خدمات شرکت استفاده نمی کنند، بایستی از لیست حذف شده و مخاطبین جدید به لیست مذکور اضافه شوند)
    • شماره های مربوط به تراکنش های بانکی نیازی به ارسال این لیست ندارند.
    • لیست شماره ها را به همراه تعهد نامه به آدرس ایمیل a.این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید ارسال گردد.

نکات مهم :

  1. در صورتی که کاربر به شماره هایی غیر از فهرست اعلام شده پیامک ارسال کند، شماره از لیست سفید خارج خواهد شد.
  2. اصل تعهدنامه ها در طول هفته دریافت و در صورت تایید کلیه مدارک تنها در هر هفته یکشنبه ها به اپراتور ارسال می گردند.
  3. علی رغم ارسال لیست مشترکین، در صورتیکه مشترکی از دریافت هرگونه پیام شکایت نموده و تمهیداتی در خصوص انصراف مشترک از دریافت پیامک دیده نشده باشد، شماره از لیست سفید خارج شده و مسئولیت عواقب بعدی بر عهده مالک شماره خدماتی می باشد.
  4. صندوق های قرض الحسنه ، شرکت های بورس و ..... جهت درخواست شماره خدماتی نیازمند ارائه مجوز از بانک مرکزی هستند.
  5. در صورتی که کاربر به تعهدات خود در زمینه شماره های خدماتی عمل ننماید، شماره وی از لیست سفید خارج شده و امکان درخواست مجدد ندارد.
  6. لازم به ذکر است که شرکت ایده پردازان و اپراتور آسانک اطلاعاتی در قبال نحوه بررسی درخواست ها و یا زمان اعلام نتیجه بررسی آنها از سوی همراه اول ندارد.

توجه : در صورتی که از خطوط خدماتی بدون رضایت کاربر پیام تبلیغاتی ارسال شود اپراتور برای شما جریمه ی سنگینی در نظر می گیرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

دیدگاه شما