نحوه ی خروج از بلک لیست اپراتور 3000

با توجه به افزایش تعدادی افرادی که خطوط تلفن همراه خود را برای جلوگیری از دریافت پیامک های تبلیغاتی مسدود کرده اند (خط خود را بلک لیست نموده اند ) ، عده ایی از کاربران پنل پیامک که قصد ارسال اس ام اس اطلاع رسانی دارند دچار مشکل شده اند . از سال 92 اپراتور همراه اول برای رفع این مشکل خطوط پیامکی را به دو نوع تبلیغاتی و خدماتی تفکیک کرده است.

خطوط تبلیغاتی : افرادی که پیامک را به صورت انبوه برای گیرندگان ناشناس جهت تبلیغ محصول خود ارسال می کنند خطوط پیامکی آنها تبلیغاتی است .

خطوط خدماتی : افرادی که پیام خود را به تعدادی افراد خاص (مشتریان ، کارمندان و ...) که با رضایت شماره خود را در اختیار قرار داده اند ارسال می کنند .شماره این افراد می تواند شامل خطوط خدماتی می باشد.

چگونه خط 3000  خود را خدماتی نماییم ؟

اپراتور 3000 تنها خطوط را به صورت حقوقی خدماتی می نماید . طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سیار جهت بررسی درخواست های خدماتی اقدامات ذیل صورت پذیرد :

1. تکمیل فرم تعهدنامه

  • فرم تعهد نامه را از طریق این لینک دانلود نمایید.
  • پر نمودن همه ی بند های تعهدنامه الزامی می باشد.
  • اطلاعات فرم با نام صاحب پنل پیامکی تکمیل گردد.
  • فرم حتما بر روی سربرگ پرینت گرفته شده و با اسکن رنگی با کیفیت بالا (در فرمت jpg ) ارسال گردد.
  • حجم فرم ارسالی کمتر از 1 مگابایت باشد.
  • در ستون توضيحات اطلاعات شماره، توضیحات در مورد کاربرد شماره به صورت شفاف و واضح اعلام گشته و از درج «اطلاع‌رسانی» و مانند آن خودداری فرمایید.
  • شماره همراه ذکر شده در فرم شماره ی همراه اول باشد.
  • در خصوص صندوق‌های قرض‌الحسنه ، شرکت‌های بورس و … ارايه‌ی مجوز از بانک مرکزی الزامی است.
  • در خصوص شماره‌های تست بانکی، درج زمان انقضا و خروج از لیست سفید الزامی است و در غیر اینصورت اقدام نخواهد شد.
  • تعهدنامه می بایست توسط مدیر عامل مهر و امضا شود.
  • فرم تعهد نامه ذخیره شده را به ایمیل  این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید ارسال نمایید.
  • عنوان ایمیل ارسالی ( subject ) را شماره ی 3000 تان درج نمایید.
  • تمامی افراد حقوقی شهر تهران می بایست اصل فرم خود را پس از تایید به آدرس شرکت ارسال نمایند.

2. ارسال فایل اکسل

  • وارد نمودن شماره های مخاطبین در فایل اکسل ( ارا‌یه‌ی فايل اکسل مشترکین برای کلیه شماره ها ضروری است. )
  • صرفا شماره همراه مشترکین مدنظر بوده و در حال حاضر هیچ‌گونه اطلاعات دیگری نیاز نیست.
  • ارسال فایل با شماره های اضافه شده و یا حذف شده در طول ماه به صورت ماهانه الزامی می باشد.
  • شماره‌های تراکنش بانکی و حکومتی نياز به ارسال فايل مخاطبين ندارد.
  • در صورت عدم تغییر لیست شماره ها نیز می بایست فایل ماهانه ارسال گردد.

جهت ارسال درخواست های تایید شده تا ساعت 12 روز دوشنبه هر هفته اقدام نمایید . بدیهی است پس از روز مذکور فرایند بررسی به هفته بعد موکول خواهد شد. ( لازم به ذکر است درخواست هایی که موارد فوق در آنها رعایت نشده باشد مورد بررسی قرار نمیگیرد. )

نکات مهم :

در صورتی که شرکت یا سازمانی بیش از سه بار به تعهدات خود عمل نکرده و اقدام به ارسال پیامک انبوه نماید، کلیه رنج شماره‌های آن شرکت از لیست سفید حذف خواهد شد.

علی رغم ارسال لیست مشترکین، در صورتی که مشترک همراه اول از دریافت هر گونه پیام شکایت نماید و چنانچه تمهیداتی در خصوص انصراف مشترک از دریافت پیامک دیده نشده باشد، شماره از لیست سفید خارج می شود.

استفاده از فايل‌های مشترک و یکسان برای شرکت‌های هلدینگ (نمایندگی‌های متعدد) قابل قبول نمی‌باشد.

لازم به ذکر است تمامی افرادی که خط آنان به هر دلیلی در گذشته خدماتی نشده است می بایست مدارک را مجددا ارسال نمایند.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

دیدگاه شما