آیا برای ارسال پیامک به افرادی که

پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند دچار مشکل شده اید؟

پیامک مسدود مخابراتی

برای ورود به سامانه پیامک sms.ir نام کاربری (شماره موبایل) و رمز عبور خود را وارد نمایید

نام کاربری خود را وارد نمایید

رمز عبور را وارد نمایید

درصورتیکه رمزعبور خود را فراموش کرده اید حرف P را به 300077 ارسال نمایید.

ثبت نام در سامانه پیامک sms.ir کمتر از یک دقیقه زمان خواهد برد. شماره موبایل خود را وارد نمایید تا پس از ایجاد حساب، اطلاعات ورود را برایتان ارسال کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید شماره موبایل و ایمیل خود را وارد نمایید. ما در کمتر از ۵ دقیقه رمز عبور را برایتان ارسال می کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

ایمیل خود را وارد نمایید

برگشت به صفحه ورود

Close

آیا ارسال اس ام اس از طریقه ی نام تجاری صرفه اقتصادی دارد؟

آیا ارسال اس ام اس از طریقه  ی نام تجاری صرفه اقتصادی دارد؟

با افزایش تعداد ارسال اس ام اس تبلیغای از سوی شرکت های مختلف عده ایی از کاربران برای برای متمایز شدن درخواست نام تجاری و ارسال پیامک از طریق برند خودشان دارند اما اکثر آنها بعد از متوجه شدن هزینه ی اخذ نام تجاری قیمت آن را بسیار زیاد می دانند . اما دلیل هزینه ی بالای نام تجاری از سوی اپراتور همراه اول چیست ؟

حدودا ۶ الی ۷ سال قبل زمانی که ارسال پیامک تبلیغاتی بدین صورت رواج نیافته بود ، فعال کردن نام تجاری از سوی اپراتور همراه اول به صورت رایگان انجام می شد و کاربران به راحتی می توانستند با نام تجاری خود ارسال اس ام اس داشته باشند . اما از حدود یک سال قبل اپراتور همراه اول هزینه ی ارسال پیامک با نام تجاری را ۱۱۰ میلیون تومان اعلام کرد .  عمده دلیل همراه اول بابت افزایش هزینه ی نام تجاری می تواند بالابردن ارزش نام تجاری و تبدیل آن از خدمت عمومی به خدمت خاص و لوکس می باشد و همانطور که بعد از این تغییرات مشاهده کرده اید بعد از این تغییرات به جزء شرکت های وابسطه به همراه اول تعداد کمی از شرکت های با نام تجاری ارسال پیامک انجام می دهند و این پیامک ها برای گیرندگان بسیار جذابتر شده است .

اما آیا ارسال با نام تجاری قیمت خیلی بالایی دارد ؟

در متن زیر من ارسال اس ام اس با نام تجاری  را با دو تبلیغ بیلبورد های بزرگراهی و تلویزیونی مقایسه خواهم کرد ( البته ممکن است از نظر تجاری مقایسه صحیح نباشد اما هدف از مقایسه ، تفاوت هزینه ها می باشد )

مقایسه نام تجاری و تابلوهای تبلیغاتی بزرگرراه ها : اگر قصد تبلیغ برند محصول خود در یکی از بزرگرراه های معروف تهران را داشته باشید برای بیلبورد مناسب حداقل باید ماهانه هزینه ی ۱۰۰میلیون تومانی پرداخت نمایید که هزینه ی سالانه آن می شود ۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان که با این هزینه  شما علاوه بر نام تجاری می توانید حدودا به ۹۰ میلیون نفر ارسال اس ام اس انجام دهید ( تقریبا به کل شماره های موبایل فعال کشور می توانید دوبار ارسال پیامک داشته باشید)

مقایسه ی هزینه ی نام تجاری با تبلیغات تلویزیونی :

بنا برا آمار یک سایت خبری هزینه ی هر ثانیه تبلیغ در سال ۹۰ بین ثانیه ایی ۲۰ الی ۶۷۵۰ تومان می باشد که بنا بر ساعت پخش و نوع برنامه متفاوت است . اگر بخواهید یک تبلیغ خوب همراه با تیزر مناسب داشته باشید  هزینه ی هر ثانیه تبلیغ شما حدودا ۳۵۰۰ تومان وساخت یک کلیپ معمولی حدودا ۲۰میلیون تومان هزینه خواهد شد . در صورتی که مثلا در ماه بخواهید۱۰۰ دقیقه تبلیغ داشته باشید هزینه ی تبلیغ یک ماه شما ۲۱ میلیون تومان وسالانه ۲۵۲میلیون تومان خواهد شد که با این مبلغ ۱۲ میلیون ارسال پیامک با نام تجاری می توانید داشته باشید .

همانطور که خدمت شما عرض شد مقایسه بالا از نظر تجاری شاید صحیح نباشد اما نشان می دهد که شرکت های بزرگ زیادی سالانه هزینه ی اجاره بیلبورد و یا هزینه ی بالایی را صرف تبلیغات تلویزیونی می کنند این شرکت ها در صورتی که نیاز به نام تجاری هم داشته باشند می توانند این هزینه  را پرداخت کنند ، ارسال اس ام اس متفاوتی از سایر شرکت ها داشته باشند و برند خود را از قبل معروفتر کنند .


هنوز نظری داده نشده است