-->

آیا برای ارسال پیامک به افرادی که

پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند دچار مشکل شده اید؟

پیامک مسدود مخابراتی

برای ورود به سامانه پیامک sms.ir نام کاربری (شماره موبایل) و رمز عبور خود را وارد نمایید

نام کاربری خود را وارد نمایید

رمز عبور را وارد نمایید

درصورتیکه رمزعبور خود را فراموش کرده اید حرف P را به 300077 ارسال نمایید.

ثبت نام در سامانه پیامک sms.ir کمتر از یک دقیقه زمان خواهد برد. شماره موبایل خود را وارد نمایید تا پس از ایجاد حساب، اطلاعات ورود را برایتان ارسال کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید شماره موبایل و ایمیل خود را وارد نمایید. ما در کمتر از ۵ دقیقه رمز عبور را برایتان ارسال می کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

ایمیل خود را وارد نمایید

برگشت به صفحه ورود

Close

ارتباط با مشتریان در ایام و مناسب ها

ارتباط با مشتریان در ایام و مناسب ها
به این مطلب امتیاز دهید

ارتباط با مشتریان در ایام و مناسب ها یکی از راه های جذب مشتریان در ایام خاص و یا تاریخ های مناسبتی است که محبوبیت و مقبولیت زیادی پیدا کرده است.

مشتریان و کاربران هر صنف برایشان حکم بقا دارند و با ریزش و یا کاهش تعداد کاربران و یا حتی خریدشان، آن کسب و کار دچار ضررهای جبران ناپدیری خواهد شد.

تمام تلاش واحدهای ارتباط با مشتریان و یا فروش در این است که شرایط را برای مشتریان به گونه ای فراهم نمایند که برندشان، نامی آشنا و قابل اعتماد باشدو البته برای محبوبیت برند و محصولشان نیز برنامه های متعددی ارائه می شود. یکی از راه های ارتباط با مشتریان می تواند ارسال پیامک در زمان های خاص باشد. ارسال پیامک یکی از راه های به صرفه و البته محبوب و پرکاربرد برای ارتباط با مشتری هستند. سررسیدهای خاصی در سال وجود دارد که ارسال پیامک در آن با نام ارسال پیامک مناسبتی شناخته می شود. برای مثال ارسال تبریک سال نو، تبریک اعیاد و یا ارسال تسلیت در ایام سوگواری

ارسال پیامک مناسبتی و ارتباط با مشتریان در ایام و مناسب ها شامل یکسری قوانین و شرایط است.

مقاله پیشرو حقایق جالبی را درباره ارتباط با مشتریان در ایام و مناسب ها به شما می آموزد.

ارتباط با مشتریان در ایام و مناسب ها :

برای تمام افراد شنیدن نامشان خوشایند است. در زمان ارسال پیامک، از قابلیت ارسال پیامک هوشمند استفاده نمایید و حتما نام و نام خانوادگیشان را در متن بکار ببرید.

برخی از افراد بر روی شغلشان و یا پیشوند نامیدنشان حساس هستند. مهندس، دکتر و …. نمونه ای ازین کلمات هستند. همانگونه که دوست می دارند و با احترام مشتریان را مخاطب قرار دهید.

تقویم پر از مناسبت است و لازم نیست در تمام ایام ارسال پیامک انجام شود. با توجه به گروه مشتریان می توانید گروه های متفاوتی ایجاد نمایید.

در ایام جشن ها و عیدها تخفیفات ویژه فروش، برپایی جشن کوچکی در مغازه و یا فروشگاه و … می تواند شما را از آن حال و حوالی روتین خرید و فروش خارج نماید.

کمپین ها و جسنواره های متعددی ایجاد نمایید و با ارسال پیام آن را به تمام مشتریان خود اطلاع رسانی نمایید و با این روش علاوه بر ارتباط با مشتریان، برند خود را محبوب تر نمایید.

 


هنوز نظری داده نشده است