-->

آیا برای ارسال پیامک به افرادی که

پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند دچار مشکل شده اید؟

پیامک مسدود مخابراتی

برای ورود به سامانه پیامک sms.ir نام کاربری (شماره موبایل) و رمز عبور خود را وارد نمایید

نام کاربری خود را وارد نمایید

رمز عبور را وارد نمایید

درصورتیکه رمزعبور خود را فراموش کرده اید حرف P را به 300077 ارسال نمایید.

ثبت نام در سامانه پیامک sms.ir کمتر از یک دقیقه زمان خواهد برد. شماره موبایل خود را وارد نمایید تا پس از ایجاد حساب، اطلاعات ورود را برایتان ارسال کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید شماره موبایل و ایمیل خود را وارد نمایید. ما در کمتر از ۵ دقیقه رمز عبور را برایتان ارسال می کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

ایمیل خود را وارد نمایید

برگشت به صفحه ورود

Close

چرا ارتباط با مشتری داشته باشیم ؟

چرا ارتباط با مشتری داشته باشیم ؟
به این مطلب امتیاز دهید

ارتباط با مشتری مفهومی است که به صورت علمی و عمومی در چند دهه اخیر مطرح شد و پس از آن به صورت فراگیر برای کسب و کارها استفاده شد.

پاسخ اینکه چرا ارتباط با مشتری داشته باشیم به نکات بسیاری باز می گردد که تمامی آن ها بر ارزش مشتری و لزوم حفظ آن اشاره دارد.

ارتباط با مشتری می تواند چشمان شما در بازار باشد. هر مشتری احساس و نظرش را به شما منتقل نمی کند مگر اینکه شما با او در ارتباط باشید و نظراتش را بپرسید.

چرا ارتباط با مشتری داشته باشیم ؟

مشتری عامل بقای هر کسب و کاری است. هر چقدر شما محصول فوق العاده و ارزشمند داشته باشید اگر برایش مشتری وجود نداشته باشد، دوامی نخواهید داشت. تمام کسب و کارهایی که وجود دارند به دنبال ارائه محصولاتی هستند که مورد نیاز کاربران و مشتریانشان باشد. ارتباط با مشتریان ( CRM ) برایتان می تواند سودمندی های متعددی داشته باشد اما دو مورد زیر بسیار برایتان قابل تامل خواهد بود :

در اولین و مهمترین قدم ارتباط با مشتریان، به مشتری و کاربر خود این مفهوم را انتقال می دهید که برایتان ارزش مند است و برایش خدمات و شرایط خاصی را در نظر گرفته اید که در جای دیگری دریافت نخواهد نمود. این واقعیت دارد که برای جذب یک مشتری جدید ۵ برابر بیشتر از نگه داری مشتری قدیم ؛ هزینه صرف می شود. پس بهتر است همان احساس ارزشمندی را برای مشتریان ایجاد نمایید تا بخواهید به دنبال یک کاربر جدید بگردید. شاید پیامک سفید را بتوان یکی از گزینه های ارتباطی در ایجاد احساس ارزش مندی مشتری مطرح نمود. 

شما در هر کسب و کاری که باشید شاید اولین باشید اما تنهاترین نیستید. حوزه کاری شما چندین خدمات دهنده دارد و با خود فکر کنید چرا باید شما برای ارائه خدمات انتخاب شوید ؟

اگر هزاران دلیل هم داشته باشید بازهم این مشتریان هستند که شما را انتخاب می کنند. در واقع آن ها به شما و گفته هایتان اعتماد کرده اند و محصول شما را خریده اند. ارتباط با آن مشتری موجب می شود تا همواره از شما راضی باشد و نام شما را به دوستانش معرفی نماید.

فراموش نکنید اگر مشتری ناراضی باشد تا احساس خود را به دیگران انتقال ندهید هرگز آرامش پیدا نمی کند. در عصری که شبکه های مجازی در آن سلطه دارند، با یک نارضایتی شما از گردونه رقابت ممکن است حذف شوید.

 


هنوز نظری داده نشده است