-->

آیا برای ارسال پیامک به افرادی که

پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند دچار مشکل شده اید؟

پیامک مسدود مخابراتی

برای ورود به سامانه پیامک sms.ir نام کاربری (شماره موبایل) و رمز عبور خود را وارد نمایید

نام کاربری خود را وارد نمایید

رمز عبور را وارد نمایید

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

ثبت نام در سامانه پیامک sms.ir کمتر از یک دقیقه زمان خواهد برد. شماره موبایل خود را وارد نمایید تا پس از ایجاد حساب، اطلاعات ورود را برایتان ارسال کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید شماره موبایل و ایمیل خود را وارد نمایید. ما در کمتر از ۵ دقیقه رمز عبور را برایتان ارسال می کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

ایمیل خود را وارد نمایید

برگشت به صفحه ورود

Close

ارتباط سرور خارج ایران با سایت sms.ir

ارتباط سرور خارج ایران با سایت sms.ir
به این مطلب امتیاز دهید

ارتباط سرور خارج ایران با سایت sms.ir برای برنامه نویسانی که برنامه و پروژه خود را در سرورهای خارجی اجرا نموده اند بسیار مهم است. برخی از برنامه نویسان، ترجیح می دهند بنابر دلایل خودشان، به جای سرورهای ایران از سرورهای خارج از کشور خدمات دریافت نمایند. با توجه به برخی از محدودیت ها گاهی ممکن است ارتباط با سرورهای خارج از ایران دچار اشکال شود.

در این حالت تمام درخواست های ارسالی از جانب سرویس های خارج از ایران، به سرورهای ارسال اس ام اس نمی رسد و در واقع ارسالی انجام نخواهد شد.

اگر شما هم جزو برنامه نویسانی هستید که وب سرویس پروژه های خود را در سرور های خارج از ایران اجرا نموده اید و ارتباط سرور خارج ایران با سایت sms.ir را برای هر درخواست نیاز دارید، مقاله پیشرو می تواند شما را یاری نماید.

ارتباط سرور خارج ایران با سایت sms.ir :

 اگر ارتباط سرور خارج ایران با سایت sms.ir مختل شد و شما خطا دریافت نمودید در ابتدا از طریق مرورگر داخل سرور، دامنه sms.ir را جستجو نمایید.

می توانید برای اطمینان از دیده شدن سایت و سامانه، IP سایت و IP سامانه ارسال پیامک را جستجو نمایید.

اگر IP مشاهده شد، می بایست نحوه ارسال درخواست و یا کدهایتان را مجددا بررسی نمایید.

اگر IP دیده نمی شود، اطمینان حاصل نمایید که IP دارای ping  است. اگر ping داشته باشد احتمال اینکه دیتاسنتر ایرانی دسترسی ارتباطات سرورهای خارج را مسدود نموده باشد، وجود دارد.

قابل ذکر است که شرکت ایده پردازان هیچ IP درخواست دهنده ای را که اقدام به ارسال ساده می نماید، بلاک نمی کند.

در قدم بندی اقدام به trace نمایید. پس از اتمام trace لیست کامل را به قسمت پشتیبانی فنی ارسال پیامک ارسال نمایید.

Trace انجام شده به دیتا سنتر ارسال خواهد شد تا قطع بودن آن بررسی شود و ارتباط مجددا ازسرگیری شود.

بررسی دیتاسنتر ممکن است برای بررسی نیاز به زمان داشته باشد اما در سریعترین زمان پاسخ اطلاع داده خواهد شد.

از طریق این راهنما می توانید به آسانی دلیل عدم اتصال را متوجه شده و آن را برطرف نمایید.


هنوز نظری داده نشده است