آیا برای ارسال پیامک به افرادی که

پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند دچار مشکل شده اید؟

پیامک مسدود مخابراتی

برای ورود به سامانه پیامک sms.ir نام کاربری (شماره موبایل) و رمز عبور خود را وارد نمایید

نام کاربری خود را وارد نمایید

رمز عبور را وارد نمایید

درصورتیکه رمزعبور خود را فراموش کرده اید حرف P را به 300077 ارسال نمایید.

ثبت نام در سامانه پیامک sms.ir کمتر از یک دقیقه زمان خواهد برد. شماره موبایل خود را وارد نمایید تا پس از ایجاد حساب، اطلاعات ورود را برایتان ارسال کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید شماره موبایل و ایمیل خود را وارد نمایید. ما در کمتر از ۵ دقیقه رمز عبور را برایتان ارسال می کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

ایمیل خود را وارد نمایید

برگشت به صفحه ورود

Close

اصول مشتری مداری در کسب و کارها

اصول مشتری مداری در کسب و کارها می تواند قدم بزرگی در ارتقا مقام مشتری، پیشرفت کار، گسترش بازار کار، برند سازی و … باشد. اصول رفتار با مشتری در بین اقدامات مشتری مداری، یکی از اصلی ترین قواعد کاری هر شخص در یک سازمان و یا کسب و کار می باشد. فرقی ندارد که شما چه سمتی در شرکت داشته باشید از کارمندان تا مدیران باید اصول مشتری مداری در کسب و کارها را بدانند.  مقاله پیش رو می تواند راهنمای مناسبی برای دانستن این اصول باشد.

اصول مشتری مداری در کسب و کارها :

۱٫آموزش و دانش

شما ارائه دهنده هر خدمت و یا محصولی که باشید، می بایست در مورد آن، اصول استفاده از آن، اشکالات و نقاط قوتش اطلاعات جامع داشته باشید. دانش بالای شما در زمینه فروش می تواند شما را در جایگاه یک مشاور قرار دهد تا فروشنده.

هرچقدر شما اطلاعات بالایی داشته باشید، اعتماد خریداران را در مورد نوع محصولشان بالا خواهید برد و ارتباط قوی بین شما و مشتری ایجاد خواهد شد.

۲٫سرعت ارائه خدمات

هرگز مشتری را معطل نکنید. زمان خودتان را به گونه ای مدیریت نمایید که به امورات تمام مشتریان برسید. اگر مشتری حضوری دارید، با دقت و سرعت کارشان را پیگیری کنید. اگر به صورت تلفنی با مشتریان خود در ارتباط باشید، هرگز مشتری را بیش از ۳۰ ثانیه پشت خط منتظر نگه ندارید. اگر بررسی درخواستش طولانی باشد، می توانید پس از انجام کارش با او تماس گرفته و او را مطلع کنید.

۳٫احترام به مشتری

بقای تمام خدمات و محصولات به مشتریان و مصرف کنندگان آن است. احترام به مشتری را سرلوحه تمام کارهای خود قرار دهید. ممکن است با مشتری بی ادب و یا عصبانی برخورد نمایید اما شما در تمام لحظات خونسردی خودتان را حفظ نمایید و هرگز با مشتری برخورد بی ادبانه نداشته باشید.

۴٫افزایش کیفیت

هر محصولی هم که داشته باشید، به کیفیت آن بها دهید. شاید تا مدت محدودی شاهد خرید مخصول خود باشید، اما پس از مدتی هیچ فروشی نخواهید داشت. می توانید با ارتباط با مشتریان خود و دریافت بازخوردهای آنان متوجه نقاط ضعف کارتان شوید.

 


هنوز نظری داده نشده است