آیا برای ارسال پیامک به افرادی که

پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند دچار مشکل شده اید؟

پیامک مسدود مخابراتی

برای ورود به سامانه پیامک sms.ir نام کاربری (شماره موبایل) و رمز عبور خود را وارد نمایید

نام کاربری خود را وارد نمایید

رمز عبور را وارد نمایید

درصورتیکه رمزعبور خود را فراموش کرده اید حرف P را به 300077 ارسال نمایید.

ثبت نام در سامانه پیامک sms.ir کمتر از یک دقیقه زمان خواهد برد. شماره موبایل خود را وارد نمایید تا پس از ایجاد حساب، اطلاعات ورود را برایتان ارسال کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید شماره موبایل و ایمیل خود را وارد نمایید. ما در کمتر از ۵ دقیقه رمز عبور را برایتان ارسال می کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

ایمیل خود را وارد نمایید

برگشت به صفحه ورود

Close

افزایش فروش در زمان کرونا ویروس

افزایش فروش در زمان کرونا ویروس

افزایش فروش در زمان کرونا ویروس

 

این روزها به دلیل کرونا ویروس و جو فکری حاصل از آن فروش اکثر کسب و کارها کاهش یافته و کمتر شرکت، فروشگاه و کسب و کاری را می بینید که از آن مستثناء هستند. برای همین موضوع برای فرهنگ سازی و جلوگیری از افت شدید فروش، تصمیم گرفتیم آموزش های رایگانی را در اختیار شما قرار دهیم.

در این مقاله آموزشی یاد می گیرید:

  1. چگونه در رکود اقتصادی فروش خود را حفظ کنیم؟
  2. چگونه در زمان کرونا ویروس تبلیغ کنیم که بازخورد منفی مردم شامل حال نشود!
  3. راههای جلوگیری از کرونا برای کسب و کارها //اشاره به دورکاری برای اونهایی که می تونن
  4. مثال کمپین هایی که دیگران انجام داده اند و تحلیل آنها

 

۱٫ چگونه در بدترین شرایط فروش خود را حفظ کنیم؟

افزایش فروش در شرایط کرونا

چون این مورد بسیار مهم است. سریع به سراغ راهکارهای پیشنهادی ایده پردازان برای گذر از این رکود میرویم.


پنل پیامک رایگان ایده پردازان SMS.ir با ۳۰% تخفیف ویژه هر پیامک:  همین الان ثبت نام کنید!


 

۲٫ چگونه در زمان کرونا ویروس تبلیغ کنیم که بازخورد منفی مردم شامل حال ما نشود!

با توجه به جو فکری به وجود آمده پیشنهاد ما این است که زیاد تبلیغ نکنید!!! ولی از طرفی اگر مانند ما قصد این است که در هر شرایطی حتی اگر سنگ هم از آسمان ببارد به کارتان ادامه دهید. برای تبلیغات نکات زیر را رعایت کنید.

 

۳٫ راههای جلوگیری از کرونا برای کسب و کارها

در این بخش با ۲ دسته کسب و کار مواجهیم:

دسته اول: اگر شما جزو دسته اول کسب و کارها محسوب می شوید. خبر خوب اینکه خیلی راحت می توانید هم کارمندان خود را در محیطی امن مانند خانه خودشان قرار دهید و هم بدون مشکلی (جز موضوع کاهش فروش در این شرایط) به کار خود ادامه دهید.

راه حل این مورد در مقاله زیر به طور مفصل توضیح داده شده است.


مقاله: کرونا و دورکاری شرکت ها


 

اگر جزو دسته دوم هستید: می توانید از روش های زیر استفاده کنید.

 

ویدیوی زیر نمونه خوبی از نمایش و رعایت نکات بالاست.

 

افزایش فروش در شرایط کروناویروس

 

برای دانلود و مشاهده اینجا کلیک کنید.

 

۴)     اقدامات و تبلیغات غیرمستقیم خوب دیگر کسب و کارها و تحلیل آنها

 

مثال ۱:

آژانس تبلیغاتی بادکوبه

در این پست، تا انتهای آن شما متوجه تبلیغاتی بودن و معرفی آژانس نمی شوید و محتوا را تا انتها دنبال می کنید. این یک نمونه از برندینگ و تولید محتوای غیرمستقیم است که توسط آژانس بادکوبه در اینستاگرام انجام شده.

مثال ۲:

مدرسه کسب و کار عالی ماهان

 

افزایش فروش در زمان کرونا ویروس

 

برای دانلود روی تصویر اینجا کلیک کنید.

ماهان با ساخت این فایل و نام بردن از دو پزشک متخصص در ابتدای محتوا، فایل متنی ای را در واتساپ دست به دست کرد تا با اتصال به زنجیره فکری کرونا نام برند او نیز تکرار گردد.

مثال ۳:

آژانس دیجیتال مارکتینگ دهبان

 

افزایش فروش در زمان کرونا

از زمانی که آکادمی دیجیتال مارکتینگ دهبان متوجه کرونا ویروس شد تمرکز تبلیغات خود را روی دوره های مجازی و وبینارها گذاشته و شما را به ثبت نام در وبینارها دعوت می کند.

 

مثال های دیگر را شما در کامنت های زیر با ما به اشتراک بگذارید.


هنوز نظری داده نشده است