آیا برای ارسال پیامک به افرادی که

پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند دچار مشکل شده اید؟

پیامک مسدود مخابراتی

برای ورود به سامانه پیامک sms.ir نام کاربری (شماره موبایل) و رمز عبور خود را وارد نمایید

نام کاربری خود را وارد نمایید

رمز عبور را وارد نمایید

درصورتیکه رمزعبور خود را فراموش کرده اید حرف P را به 300077 ارسال نمایید.

ثبت نام در سامانه پیامک sms.ir کمتر از یک دقیقه زمان خواهد برد. شماره موبایل خود را وارد نمایید تا پس از ایجاد حساب، اطلاعات ورود را برایتان ارسال کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید شماره موبایل و ایمیل خود را وارد نمایید. ما در کمتر از ۵ دقیقه رمز عبور را برایتان ارسال می کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

ایمیل خود را وارد نمایید

برگشت به صفحه ورود

Close

بازاریابی پیامکی – چگونه تولید محتوای پیامکی کنیم؟ (۴)

در سری مقالات قبلی بازاریابی پیامکی یا چگونه تولید محتوای پیامکی کنیم در ارتباط با شناخت از جامعه هدف، سادگی و روان بودن کلمات انتخابی و همچنین مزاحم مخاطبان نشدن صحبت کردیم که در این چهارشنبه قصد داریم تا در مورد مبحثی جدید در این موضوع با شما عزیزان سخن بگوییم.

مدیریت خودکار مخاطبان 

 

مدیریت خودکار مخاطبان به این معنا که شما این اختیار را به مخاطبان خود بدهید تا با میل شخصی خود پیام های ارسالی از سمت شما را دریافت کنند. مخاطب باید اختیار داشته باشد تا در صورت عدم نیاز به پیام ها و خدمات شما اشتراک خود را از دریافت پیام های تبلیغاتی لغو کرده و هر زمان که صلاح دانست و یا به محصولات و خدمات شما نیاز پیدا کرد مجدد عضو سامانه تبلبغاتی شما شود.

مدیریت خودکار مخاطبان باعث می شود درصد رضایت آن ها از پیام های دریافتی شما بالاتر برود تا احساس راحتی بیشتری از دریافت پیام های شما داشته باشند. مشتری مداری و پاسخگویی به نیاز مشتریان امری مهم است که همیشه تمامی اساتید علم فروش بر آن تاکیید داشته اند و مدیریت خودکار مخاطبین امری مهم از نیاز های مشتریان می باشد.

در هفته آینده منتظر مقاله بعدی از سری مقالات بازاریابی پیامکی باشید …


هنوز نظری داده نشده است