-->

آیا برای ارسال پیامک به افرادی که

پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند دچار مشکل شده اید؟

پیامک مسدود مخابراتی

برای ورود به سامانه پیامک sms.ir نام کاربری (شماره موبایل) و رمز عبور خود را وارد نمایید

نام کاربری خود را وارد نمایید

رمز عبور را وارد نمایید

درصورتیکه رمزعبور خود را فراموش کرده اید حرف P را به 300077 ارسال نمایید.

ثبت نام در سامانه پیامک sms.ir کمتر از یک دقیقه زمان خواهد برد. شماره موبایل خود را وارد نمایید تا پس از ایجاد حساب، اطلاعات ورود را برایتان ارسال کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید شماره موبایل و ایمیل خود را وارد نمایید. ما در کمتر از ۵ دقیقه رمز عبور را برایتان ارسال می کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

ایمیل خود را وارد نمایید

برگشت به صفحه ورود

Close

بازخورد آمار گزارش پیامک در فروش

بازخورد آمار گزارش پیامک در فروش
به این مطلب امتیاز دهید

بازخورد آمار گزارش پیامک در فروش و ارائه خدمات بعدی وابسته به آن خدمات، می تواند شما را در جذب کاربر و ارتقا برندینگ کمک کند. با توجه به اینکه ارسال پیام کوتاه و سامانه پیامک یکی از ارزانترین و به صرفه ترین انتخاب های حوزه دیجیتال مارکتینگ می باشد، دریافت گزارش ارسال و تحلیل آن می تواند یکی از راه های پیشرفت و بررسی بازخوردها باشد. تاثیرات گزارش ارسال پیامک در فروش و بررسی و اعلام آمار و ارقام به واحدهای مربوطه می تواند تاثیر بالایی در افزایش عملکرد و تحلیل رفتار مشتری باشد.

 

بازخورد آمار گزارش پیامک در فروش :

بازخورد آمار گزارش پیامک در فروش با توجه به افرادی است که می دانند سامانه پیامکی به آن ها گزارش کامل پس از ارسال را ارائه می دهد.

بیش از ۷۰% افرادی پس از ارسال پیامک خود، تنها برای اطمینان از انجام ارسال به گزارشات ارسالی خود مراجعه می نمایند.

۸۰% گزارشات ارسال به واحد فروش و یا ارتباط با مشتریان ارائه نمی شود .

۶۰% گزارشات تنها برای مقایسه شماره های مسدود و بازگشت هزینه آن دریافت و بررسی می شوند.

 

این آمار و ارقام در نحوه دریافت بازخورد آمار گزارش پیامک در فروش واقعا جای بررسی بیشتری دارد. اگر شما گزارش ارسال را دسته بندی نموده و برای هر وضعیتی عملکرد صحیح داشته باشید، آمار فروش و نحوه مشتری مداری شما تغییرات محسوس بسیار خوبی را خواهد داشت.

شاید آمار زیر بتواند دیدگاه بهتری را معرفی کند:

 

درصورتی که لیست گزارشات شما خالی از شماره های اشتباه، تکراری و مسدود باشد، ارسال های شما تا ۸۰% به گیرندگانتان خواهد رسید.

درصورتی که به صورت دوره ای با شماره های خاموش خود برقراری ارتباط با بررسی نمایید، تا ۹۰% شماره های لیست شما فعال و در دسترس خواهند بود و ارسال پیامک آن ها در وضعیت عدم ارسال پیامک به گوشی نخواهد شد.

با بررسی بازخوردها و دسته بندی نظرات و انتقادات و واکنش مناسب نسبت به آن در میان مشتریان خود تا ۶۰% محبوبیت برندتان را افزایش خواهید داد.

با بررسی آمار ارسال و بررسی ماهانه، شما پس از ۶ ماه به نوع و تحلیل تقریبی رفتار مشتریانتان آشنا خواهید شد.

با ایجاد دسترسی های اتوماتیک پاسخ پیامک مانند منشی پیامک، کد خوان و …. تقریبا تا ۸۵% با مشتریانتان ارتباط لحظه ای ایجاد نموده اید و رضایت ارسال پیام به شماره اختصاصی خودتان را آن ها ایجاد نموده اید.

این ارقام بخش کوچکی از بررسی نحوه ارسال و بررسی گزارشات پس از ارسال است.


هنوز نظری داده نشده است