-->

آیا برای ارسال پیامک به افرادی که

پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند دچار مشکل شده اید؟

پیامک مسدود مخابراتی

برای ورود به سامانه پیامک sms.ir نام کاربری (شماره موبایل) و رمز عبور خود را وارد نمایید

نام کاربری خود را وارد نمایید

رمز عبور را وارد نمایید

درصورتیکه رمزعبور خود را فراموش کرده اید حرف P را به 300077 ارسال نمایید.

ثبت نام در سامانه پیامک sms.ir کمتر از یک دقیقه زمان خواهد برد. شماره موبایل خود را وارد نمایید تا پس از ایجاد حساب، اطلاعات ورود را برایتان ارسال کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید شماره موبایل و ایمیل خود را وارد نمایید. ما در کمتر از ۵ دقیقه رمز عبور را برایتان ارسال می کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

ایمیل خود را وارد نمایید

برگشت به صفحه ورود

Close

تفاوت دفترچه تلفن کلی پنل و دفترچه تلفن ماژول باشگاه مشتریان

تفاوت دفترچه تلفن کلی پنل و دفترچه تلفن ماژول باشگاه مشتریان
به این مطلب امتیاز دهید

تفاوت دفترچه تلفن کلی پنل و دفترچه تلفن ماژول باشگاه مشتریان

بسیاری از کاربران این سوال برایشان پیش می آید که تفاوت دفترچه تلفن کلی پنل و دفترچه تلفن ماژول باشگاه مشتریان در چیست و آیا می توان شماره های دفترچه تلفن کلی پنل را به دفترچه تلفن باشگاه مشتریان منتقل کرد ؟

در این جا توضیح مختصری درباره ماژول باشگاه مشتریان داده می شود سپس تفاوت را بیان می کنیم :

ماژول باشگاه مشتریان جهت ارسال پیامک به شماره های بلک لیست مخابرات استفاده می شود و نباید از این ماژول برای تبلیغات استفاده نمود زیرا پیگرد قانونی داشته و فقط برای اطلاع رسانی و پیامک خدماتی باید این ماژول را فعال کرد .

شماره های بلک لیست مخابرات شماره هایی می باشد که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را با ارسال کدی به همراه اول بسته و فقط پیامک های خدماتی را دریافت می کنند .

در منو امکانات اولیه مورد نیاز ، زیر منو دفترچه تلفن زمانی که تعدادی شماره اضافه می کنید از شماره های افزوده شده در تمامی ماژول های پنل می توانید استفاده نمایید و به آنها ارسال انجام دهید (به غیر از ماژول باشگاه مشتریان ) .

لازم به ذکر می باشد که از دفترچه تلفن کلی پنل هم برای ارسال های تبلیغاتی و هم برای ارسالهای خدماتی می توان استفاده نمود .

در منو باشگاه مشتریان ، زیر منو مخاطبین باشگاه مشتریان می توانید فقط شماره های مشتریان خود و کسانی که راضی به دریافت پیامک از شما هستند را وارد نمایید .

از دفترچه تلفن باشگاه مشتریان فقط می توانید در همان ماژول باشگاه مشتریان استفاده نمایید و در بقیه ماژول های سامانه ارسال و دریافت پیامک قابل استفاده نمی باشد .

از توضیحات این دو دفترچه تلفن می توان فهمید که تفاوت کلی این دو در مخاطبان وارد شده آنها می باشد و کاربری این دو در ارسال های تبلیغاتی و خدماتی با هم تفاوت دارد .

در جواب این سوال که چرا ایده پردازان دفترچه تلفن باشگاه مشتریان را جدا کرده و این را بر عهده کاربران نذاشته است این پاسخ داده می شود که : در صورتی که به مخاطب بلک لیست مخابرات( کسی که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را بسته است ) حتی سهوا  ارسالی تبلیغاتی انجام شود و آن مخاطب شکایتی را اعلام نماید این موضوع هم برای کاربر ایده پردازان و هم برای ایده پردازان مشکل ایجاد خواهد کرد ، در حالی که مسولیت استفاده از ماژول باشگاه مشتریان کاملا بر عهده کاربر می باشد .

کاربرانی که می خواهند همان شماره های دفترچه تلفن پنل خود را در دفترچه تلفن باشگاه مشتریان وارد کنند می توانند از دفترچه تلفن خود خروجی بگیرند و در فایل نمونه مخاطبین باشگاه مشتریان وارد نمایید سپس مراحل آپلود آن را  انجام دهند .

 


هنوز نظری داده نشده است