-->

آیا برای ارسال پیامک به افرادی که

پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند دچار مشکل شده اید؟

پیامک مسدود مخابراتی

برای ورود به سامانه پیامک sms.ir نام کاربری (شماره موبایل) و رمز عبور خود را وارد نمایید

نام کاربری خود را وارد نمایید

رمز عبور را وارد نمایید

درصورتیکه رمزعبور خود را فراموش کرده اید حرف P را به 300077 ارسال نمایید.

ثبت نام در سامانه پیامک sms.ir کمتر از یک دقیقه زمان خواهد برد. شماره موبایل خود را وارد نمایید تا پس از ایجاد حساب، اطلاعات ورود را برایتان ارسال کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید شماره موبایل و ایمیل خود را وارد نمایید. ما در کمتر از ۵ دقیقه رمز عبور را برایتان ارسال می کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

ایمیل خود را وارد نمایید

برگشت به صفحه ورود

Close

تولد ۲۵ سالگی پیامک

تولد ۲۵ سالگی پیامک
۳٫۸ (۷۵%) ۴ رای

همانطور که می‌دانید چند روز پیش تولد ۲۵ سالگی اولین پیامک دنیا بود. در ایران حدود ۱۶ سال پیش چنین امکانی برای کاربران تلفن همراه به وجود آمد و تجربه‌های خاطره‌انگیزی را برایمان رقم زد. به مرور استفاده از پیامک رواج پیدا کرد، تا اینکه شبکه‌های اجتماعی بازار داغ‌‌‌تری را از آن خود کردند. اما همچنان پیامک به زندگی خود ادامه داد.

یکی از شیوه‌های تبلیغاتی رایج برای کسب و کارها استفاده از پیامک برای معرفی، فروش ویژه، تخفیف و … است. در این راستا نحوه‌ی استفاده از این امکان همچنان تعیین کننده است. اینکه مخاطبان شما رضایت کامل از دریافت آن پیام داشته باشند، تبلیغاتتان صادقانه باشد، جمله‌ها مختصر، جذاب و تأثیرگذار باشد و …

تولد ۲۵ سالگی اولین پیامک دنیا بهانه‌ای شد تا بار دیگر به پاس قدردانی از همراهی شما هدیه‌ای ویژه برایتان در نظر بگیریم.

برای استفاده از این هدیه وارد پنل کاربری خود شوید و یک ماژول را به رایگان فعال کنید.

نکته‌ای دوستانه:

بهترین توصیه‌ای که این روزها می‌توان در مورد نوشتن متن تبلیغ کرد این است: هرچه ساده‌تر بهتر. همین قانون ساده هنگام نوشتن و طراحی پیام‌های بازرگانی و برنامه‌های تبلیغاتی بهترین و مؤثرترین نتیجه را عاید شما می‌کند. پس فراموش نکنید: هرچه ساده‌تر، بهتر.

این روزها چنان رگبار پیام‌های تبلیغاتی بر سر مردم فرود می‌آید که تا به حال سابقه نداشته. این واقعیت که انسان‌ها به هرحال قادرند درصد ناچیزی از اطلاعات موجود را به خاطر بسپارند، امیدوارکننده است. چون شاید بتوانید در این رگبار بی وقفه‌ی اطلاعات، پیام بازرگانی خود را شلیک کنید و امیدوار باشید که به هدف بخورد؛ یعنی حداقل به این پیام توجه کنند، به خاطر بسپارند و به آن پاسخ دهند. بهترین راه برای رسیدن به چنین هدفی ساده نوشتن و ساده طراحی کردن است.

از همراهی صمیمانه شما سپاسگزاریم.

 


هنوز نظری داده نشده است