-->

آیا برای ارسال پیامک به افرادی که

پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند دچار مشکل شده اید؟

پیامک مسدود مخابراتی

برای ورود به سامانه پیامک sms.ir نام کاربری (شماره موبایل) و رمز عبور خود را وارد نمایید

نام کاربری خود را وارد نمایید

رمز عبور را وارد نمایید

درصورتیکه رمزعبور خود را فراموش کرده اید حرف P را به 300077 ارسال نمایید.

ثبت نام در سامانه پیامک sms.ir کمتر از یک دقیقه زمان خواهد برد. شماره موبایل خود را وارد نمایید تا پس از ایجاد حساب، اطلاعات ورود را برایتان ارسال کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید شماره موبایل و ایمیل خود را وارد نمایید. ما در کمتر از ۵ دقیقه رمز عبور را برایتان ارسال می کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

ایمیل خود را وارد نمایید

برگشت به صفحه ورود

Close

مقالات و دانشنامه سامانه پیامک ایده پردازان


جستجو
جستجو در تیتر مطالب
جستجو در متن مطالب
Filter by Custom Post Type

گزارشات پیامک

گزارشات پیامک در سامانه sms.ir بسته به نوع ارسال های شما به بخش های مختلفی تقسیم بندی می شوند. از آنجایی که دسترسی به هرکدام از بخش ها ممکن است کاربران را سردرگم کند و یا نتوانند گزارشات خود را…

۲۷ آبان ۱۳۹۸
6 0

در آینده چه چیزی در انتظار پیامک است؟

                                                                               …

۲۵ آبان ۱۳۹۸
8 0

تنظیمات مالی نمایندگی (۲)

تنظیمات مالی نمایندگی در مقاله پیشین چند بخش مهم ازین منو را توضیح داده و نحوه ایجاد تنظیمات برای کسب درآمد را آموزش داد. چند بخش باقی مانده در همین مقاله توضیح داده می شود تا بتوانید هزینه بقیه قسمت…

۲۲ آبان ۱۳۹۸
16 0

چند اشتباه رایج در ارسال پیامک(بخش اول)

چند اشتباه رایج در ارسال پیامک و در حوزه ی اس ام اس مارکتینگ که باید از آنها اجتناب کنید را در مقاله امروز برای شما کاربران عزیز شرح خواهیم داد. امروزه اس ام اس یک استراتژی بازاریابی به شدت…

۲۰ آبان ۱۳۹۸
21 0

SMS  در خدمت کسب و کارهای کوچک و متوسط

SMS  در خدمت کسب و کارهای کوچک و متوسط امروزه رشد یک تجارت به معنای ارتباط و تعامل مداوم با مشتریان بالقوه و موجود است. مشتریانی که نه تنها خدمات خوبی را طلب می کنند بلکه انتظار برقراری ارتباط منظم…

۱۸ آبان ۱۳۹۸
23 0

تنظیمات مالی نمایندگی

تنظیمات مالی نمایندگی برای تعیین قیمت امکانات نمایندگی،در نمایندگی های مستقل بخش پیام دهی به صورت rebranding تعریف شده است. این قسمت راهی برای جذب مشتری و کسب درآمد می باشد. نحوه بدست آوردن سود از طریق فعال سازی نمایندگی…

۱۴ آبان ۱۳۹۸
24 0

پاسخ خودکار به پیامک های دریافتی (۴)

پاسخ خودکار به پیامک های دریافتی در مقالات قبلی تحت عنوان ماژول های منشی پیامکی، پاسخ تبلیغاتی، نظرسنجی و مسابقه بررسی گردید، در این مقاله به عنوان آخرین ماژول پاسخ خودکار به پیامک های دریافتی، کدخوان/گارانتی چک برای شما عزیزان…

۱۳ آبان ۱۳۹۸
29 0

چه زمانی از پیام کوتاه برای نظر سنجی استفاده کنیم؟

چه زمانی از پیام کوتاه برای نظر سنجی  استفاده کنیم؟ در دنیای مشتری محور امروز ضروری است که مشاغل درک خوبی از عادات مصرف کننده ، خواسته ها و نیازهای آنان داشته باشند تا از رقبای خود عقب نمانند و…

۱۱ آبان ۱۳۹۸
44 0

روند دریافت نمایندگی مستقل پیامک

روند دریافت نمایندگی مستقل پیامک و دانستن آن راهکار خوب و مناسبی برای افرادی باشد که می خواهند از سامانه های ارسال و دریافت پیامک برای کار استفاده نمانید. سامانه های ارسال و دریافت پیامک با قابلیت ارسال پیام کوتاه…

۸ آبان ۱۳۹۸
27 0

پاسخ خودکار به پیامک های دریافتی (۳)

در مقالات قبلی تحت عنوان پاسخ خودکار به پیامک های دریافتی، دو ماژول منشی پیامکی و پاسخ تبلیغاتی برای شما کاربران عزیز شرح داده شد، در این بخش نیز می خواهیم ماژول بعدی پاسخ خودکار به پیامک های دریافتی تحت…

۶ آبان ۱۳۹۸
36 0

پیامک در دنیای دیجیتال

پیامک در دنیای دیجیتال ما از ارتباطات اولیه مانند ارتباط با دود آتش، نامه ، تلگراف و امواج رادیویی به پیامک ها و شبکه های اجتماعی و RCS رسیده ایم. در حالی که نحوه ارتباط ما پیوسته درحال تغییر است،…

۴ آبان ۱۳۹۸
42 0

انواع اعتبارسنجی در وب سرویس

انواع اعتبارسنجی در وب سرویس با توجه به پروتکل های مورد استفاده و یا نوع متدهای موجود می تواند با یکدیگر متفاوت بوده و بر اساس اطلاعات مختلف بررسی شود. متفاوت بودن وب سرویس ها نحوه بررسی درخواست و یا…

۱ آبان ۱۳۹۸
33 0