آیا برای ارسال پیامک به افرادی که

پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند دچار مشکل شده اید؟

پیامک مسدود مخابراتی

برای ورود به سامانه پیامک sms.ir نام کاربری (شماره موبایل) و رمز عبور خود را وارد نمایید

نام کاربری خود را وارد نمایید

رمز عبور را وارد نمایید

درصورتیکه رمزعبور خود را فراموش کرده اید حرف P را به 300077 ارسال نمایید.

ثبت نام در سامانه پیامک sms.ir کمتر از یک دقیقه زمان خواهد برد. شماره موبایل خود را وارد نمایید تا پس از ایجاد حساب، اطلاعات ورود را برایتان ارسال کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید شماره موبایل و ایمیل خود را وارد نمایید. ما در کمتر از ۵ دقیقه رمز عبور را برایتان ارسال می کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

ایمیل خود را وارد نمایید

برگشت به صفحه ورود

Close

دلایل استفاده از پیامک تبلیغاتی (۲)

در بخش قبلی این مقاله سه مزیت استفاده از پیامک برای انجام تبلیغات بیان گردید. در این بخش سه مزیت دیگر آن گفته خواهد شد:

۴ – درصد دیده شدن بالا :

برخلاف بسیاری از روشهای تبلیغاتی دیگر، مخصوصا تبلیغات از طریق ایمیل، تبلیغاتی که از طریق ارسال پیامک انجام می شود تقریبا به دست هر مخاطبی که برسد حداقل یکبار آن را می خواند. این در صورتی است که در سایر تبلیغات به نسبت وسعت و هزینه انجام شده، درصد قابل توجهی از دریافت کنندگان بدون اینکه متوجه تبلیغ و محتوای آن شوند از کنار آن و بدون توجه عبور می کنند.

HighOpenRate

همچنین در ارسال پیامک این شانس را دارید که از ارسال فلش استفاده نمایید. این سرویس به شما کمک می کند که حتی زحمت بازکردن پیام را نیز به مخاطب ندهید و پیامک ارسال شده بلافاصله در گوشی مخاطب باز شود. این اتفاق درصد دیده شدن پیام شما را به خودی خود به صورت قابل ملاحظه ای افزایش می دهد.

۵ – تبلیغاتی کاملا واقعی :

آمارهایی که به عنوان میزان ارسال تبلیغات نمایش داده می شود کاملا واقعی است. این بدین معنا نیست که در سایر تبلیغات آمار اشتباه و یا خلاف واقعیت به شما نمایش داده می شود، بلکه به این معناست که در ارسال پیامک اتفاقی به عنوان اسپم شدن و یا هرز رفتن تبلیغات وجود ندارد و تمامی پیامکهایی که ارسال می شود به صورت صد در صد در اینباکس و صندوق دریافتی های مخاطب قابل مشاهده خواهد بود و به دست مخاطب خواهد رسید. این در حالی است که درصدی از میزان تبلیغاتی که از طریق ایمیل و یا سایر روشهای تبلیغاتی انجام می شود، به نوعی اصلا به دست مخاطب نمی رسد و قبل از رسیدن به دست مخاطب از پروسه تبلیغات خارج می شود.

ReliableDelivery

۶ – کوتاه بودن متن :

برای بسیاری از تجارتها خلاصه کردن فعالیتهای قابل ارائه و خدمات در قالب یک متن کوتاه ۷۰ کاراکتری، کار بسیار دشوار و در برخی موارد غیرقابل انجام است. همین محدودیت باعث می شود که شما به عنوان صاحب کسب و کار، قبل از انجام تبلیغات تمام جوانب کاری خود را مورد ارزیابی قرار دهید و چکیده خدمات قابل ارائه خود را به مخاطب ارائه دهید، بدون هیچ مطلب اضافی اما کاملا واضح و گویای منظور شما.

 

این مطلب ادامه دارد…


هنوز نظری داده نشده است