-->

آیا برای ارسال پیامک به افرادی که

پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند دچار مشکل شده اید؟

پیامک مسدود مخابراتی

برای ورود به سامانه پیامک sms.ir نام کاربری (شماره موبایل) و رمز عبور خود را وارد نمایید

نام کاربری خود را وارد نمایید

رمز عبور را وارد نمایید

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

ثبت نام در سامانه پیامک sms.ir کمتر از یک دقیقه زمان خواهد برد. شماره موبایل خود را وارد نمایید تا پس از ایجاد حساب، اطلاعات ورود را برایتان ارسال کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید شماره موبایل و ایمیل خود را وارد نمایید. ما در کمتر از ۵ دقیقه رمز عبور را برایتان ارسال می کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

ایمیل خود را وارد نمایید

برگشت به صفحه ورود

Close

دلایل نارضایتی مشتریان از شما

دلایل نارضایتی مشتریان از شما
به این مطلب امتیاز دهید

دلایل نارضایتی مشتریان از شما هرچه که باشد زنگ خطری است که می بایست به آن توجه کنید وگرنه ممکن است اعتبار برندتان با خطر مواجه شود.

عوامل و دلایل نارضایتی مشتریان از شما ممکن است از جهات بسیاری ایجاد شود که عمده ترین آن ها را می توان در چند دسته تقسیم بندی نمود.

محصول و یا خدماتتان در درجه اول قرار دارند و پس از آن ارتباط با مشتری از جانب شما می تواند جزو دلایل بسیار مهم ایجاد نارضایتی کاربران شما باشد. اجازه دهید برخی از این عناوین را باهم بررسی کنیم.

دلایل نارضایتی مشتریان از شما :

فرقی ندارد شما محصولی فیزیکی داشته باشید و یا ارائه دهنده خدمات باشید. شما برای برطرف نمودن نیازهای مشتریانتان اقدام به ارائه محصول نموده اید و یا خدماتی ارائه می دهید. اگر هر کسب و کاری مشتریان خود را از دست دهد، هیچ شانسی برای ادامه کار و کسب درامد ندارد.

ممکن است محصول و یا خدماتتان از دیدگاه شما کامل و بدون نقص باشد. حتی قبل از ارائه و توزیع در بازار از واحد QC کیفیت آن بررسی شده باشد. برای اطمینان همواره باید از نظرات مشتریانتان باخبر باشید. انتقاد، نارضایتی و شکایت آنان برایتان راهگشای خوبی تا بتوانید نقطه ضعف هایی که از آن بی خبر هستید را شناسایی نموده و برطرف نمایید.

همواره با مشتریان خود در ارتباط باشید و نظرات آنان را دریافت نمایید.

در همان ابتدای کاریی که هنوز مشتری شما را انتخاب نکرده است رفتارتان مهم است تا زمانی که به کسب و کارتان ادامه می دهید. اگر به مفهوم قیف فروش آشنایی داشته باشید، می دانید که از همان ابتدا مشتری شما را دیده است. به محصول و خدمات نیازمند است اما چه دلیلی باعث انتخاب شما و یا رقیبتان می شود؟ یکی از دلایل می تواند به نحوه ارتباط با مشتری مربوط باشد.

صبر و حوصله در پاسخ به سوالات مشتری، احترام و ادب به مشتری، شنیدن نیازها و راهنمایی صحیح برای ارائه خدمات مناسب،همگی در دسته ارتباط با مشتری قرار دارند و رعایت نکردن هر کدام،باعث نارضایتی مشتری شما خواهد بود.


هنوز نظری داده نشده است