-->

آیا برای ارسال پیامک به افرادی که

پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند دچار مشکل شده اید؟

پیامک مسدود مخابراتی

برای ورود به سامانه پیامک sms.ir نام کاربری (شماره موبایل) و رمز عبور خود را وارد نمایید

نام کاربری خود را وارد نمایید

رمز عبور را وارد نمایید

درصورتیکه رمزعبور خود را فراموش کرده اید حرف P را به 300077 ارسال نمایید.

ثبت نام در سامانه پیامک sms.ir کمتر از یک دقیقه زمان خواهد برد. شماره موبایل خود را وارد نمایید تا پس از ایجاد حساب، اطلاعات ورود را برایتان ارسال کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید شماره موبایل و ایمیل خود را وارد نمایید. ما در کمتر از ۵ دقیقه رمز عبور را برایتان ارسال می کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

ایمیل خود را وارد نمایید

برگشت به صفحه ورود

Close

دلیل اصلی محبوببت پیامک سفید در بین فروشنده ها

دلیل اصلی محبوببت پیامک سفید در بین فروشنده ها
5 (100%) 4 رای

فروشنده ها برای انفجار فروششان این مقاله را بخوانند

پیامک سفید

شاید فکر کنید این راهکار هم مثل دیگر راه کارها یا انقدر پیچیده است که از حوصله خارج است یا بی فایده تر از آن است که ارزش تست کردن داشته باشد ولی هم این جا به شما قول می دهم با خواندن این مقاله با روش ساده اما مهمی آشنا می شوید که عدد های فروش شما را بیشتر از آنچه فکر کنید تغییر می دهد.

“قبل از هر چیز خودتون رو برای پاسخگویی به سیل عظیم مشتریان آماده کنید چون با این راهکار منطقی و تست شده قرار است بدون تاثیر شرایط کسادی بازار تراکنش های مالی و سودتان را افزایش دهیم.”

 

گاهی اوقات اصول فروش را باید دوباره مرور کنیم و با روشی متفاوت به اجرا بگذاریم، روشی که فروش را متحول کند. اصول اولیه و مهم فروش به شرح زیر است:

خرید مجدد مشتریان با پیامک سفید

خیلی سریع و ساده به سراغ اصل مطلب می رویم.

برای جذب مخاطب روش های زیادی وجود دارد:

برای ارسال پیامک به شهر های خاص می توانید وارد پنل انبوه شده و اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی کنید.

مرحله تبدیل مخاطب به مشتری هنگامی است که مشتری یکی از کارهای زیر را انجام داده است:
– به فروشگاه ما وارد شده
– با ما تماس گرفته
– یا در سایتمان ثبت نام کرده

و با روش های ارتباطی موثر و ارایه خدمات و کالاهای با کیفیت اقدام به خرید می کند. در این حالت امکان جمع آوری شماره تماس مشتریان برای مان مقدور است.

 

در مرحله آخر کافیست ارتباط موثر را با مشتری حفظ کرده تا پس از روزها و هفته ها ما را از یاد نبرد. برای مثال:
یک فروشگاه پوشاک که پس از تبلیغات پیامکی آخر هفته بسیار شلوغی را به دلیل تخفیف های ویژه تجربه کرده است اقدام به جمع آوری شماره همراه های 100 الی 200 مشتری می کند. پس از گذشت 3 ماه به طور میانگین بیش از 2400 شماره همراه را جمع آوری کرده است.

این فروشگاه ارتباط با مشتریان خود را به یکی از روش ها یا ترکیبی از روش های زیر حفظ می کند.

 

بر اساس آمارهای دریافت شده:

پیامک سفید

این یعنی به ازای بدست آوردن هر مشتری 1800 تومان هزینه کرده اید.
آیا از هر خرید مشتری 1800 تومان سود ندارید…….!!!

 

برای خرید ساده اپلیکیشن پیامک سفید روی لینک زیر کلیک کنید و ارتباط با مشتریان را تست کنید. در صورتی که راضی نبودید تا 7 روز پس از خرید بدون قید و شرط هزینه خرید نرم افزار به حساب شما واریز می شود.

همین الان ارتباط با مشتری رو شروع می کنم!


هنوز نظری داده نشده است