-->

آیا برای ارسال پیامک به افرادی که

پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند دچار مشکل شده اید؟

پیامک مسدود مخابراتی

برای ورود به سامانه پیامک sms.ir نام کاربری (شماره موبایل) و رمز عبور خود را وارد نمایید

نام کاربری خود را وارد نمایید

رمز عبور را وارد نمایید

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

ثبت نام در سامانه پیامک sms.ir کمتر از یک دقیقه زمان خواهد برد. شماره موبایل خود را وارد نمایید تا پس از ایجاد حساب، اطلاعات ورود را برایتان ارسال کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید شماره موبایل و ایمیل خود را وارد نمایید. ما در کمتر از ۵ دقیقه رمز عبور را برایتان ارسال می کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

ایمیل خود را وارد نمایید

برگشت به صفحه ورود

Close

 راهکار شروع ارتباط با مشتریان

 راهکار شروع ارتباط با مشتریان
به این مطلب امتیاز دهید

راه های شروع ارتباط با مشتریان بر اساس کسب و کارهای شما می تواند متفاوت باشد ولی لزوم پیاده سازی آن به حدی است که شامل کسب و کارهای کوچک و بزرگ می شود. اما اگر به این نکته برسید که ارتباط با مشتریان ضروری و لازم است، به دنبال راهکار شروع ارتباط با مشتریان خود خواهید بود.

شاید در گذشته بهایی به تمام مشتریان داده نمی شد و تنها مشتریان خاص در جایگاه مشتریان VIP قرار می گرفتند، اما امروز تمام مشتریان ارزشمند هستند. رضایت و یا نارضایتی آنان بر روی برند تجاری شما و چهره شما در بین مشتریانتان اثر می گذارد. راهکار شروع ارتباط با مشتریان با توجه به گستردگی کارتان و نحوه پیاده سازی می تواند متفاوت باشد اما اصول زیر راهنمایی برای شما خواهد بود.

 

راهکار شروع ارتباط با مشتریان :

هر چقدر برند بزرگ و شناخته شده ای باشید، به مشتریان خود وابسته اید و برای ارتباط با آنان می بایست زمان و هزینه صرف کنید. اگر می خواهید هر مشتری شما را به تمام اطرافیانش معرفی نماید و تاییدی بر کیفیت خدمات شما باشد، به ارتباط با مشترینتان نیازمندید.

ممکن است برای ارتباط با مشتریان، به دنبال روش های متفاوت باشید. نرم افزارهای CRM، استفاده از سامانه های اطلاع رسانی مانند نرم افزارهای اطلاع رسانی پیامکی، پرسنل آشنا به مباحث CRM و … گزینه های متفاوت پیاده سازی ارتباط با مشتری هستند.

داشتن تنها یک سیستم ارتباط با مشتری کافی نیست. بازخورد ها را بررسی کنید. برای مشتریانتان نیازسنجی نمایید. اگر از خدمات شما ناراضی بوده اند علتش را جویا شوید و آن را برطرف نمایید و حتما به انان اطلاع دهید. از کیفیت محصولتان اطمینان حاصل کنید و پیشنهادات آنان را بشنوید. گزارشات دوره ای و خلاصه نیز می تواند شما را یاری کند.

برخی از بخش ها نیازمندی خاصی برای ارتباط با مشتری ندارند. مانند انبارداری اما واحدهایی مانند فروش و یا پشتیبانی نیازمند دانستن اصول مشتری مداری و ارتباط با مشتری هستند.


هنوز نظری داده نشده است