-->

آیا برای ارسال پیامک به افرادی که

پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند دچار مشکل شده اید؟

پیامک مسدود مخابراتی

برای ورود به سامانه پیامک sms.ir نام کاربری (شماره موبایل) و رمز عبور خود را وارد نمایید

نام کاربری خود را وارد نمایید

رمز عبور را وارد نمایید

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

ثبت نام در سامانه پیامک sms.ir کمتر از یک دقیقه زمان خواهد برد. شماره موبایل خود را وارد نمایید تا پس از ایجاد حساب، اطلاعات ورود را برایتان ارسال کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید شماره موبایل و ایمیل خود را وارد نمایید. ما در کمتر از ۵ دقیقه رمز عبور را برایتان ارسال می کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

ایمیل خود را وارد نمایید

برگشت به صفحه ورود

Close

چگونه رضایت مشتریان را جلب کنیم ؟

چگونه رضایت مشتریان را جلب کنیم ؟
به این مطلب امتیاز دهید

چگونه رضایت مشتریان را جلب کنیم و چگونه باید خدمات ارائه داد تا علاوه بر مشتریان وفادار، آنان را به فروشندگانمان تبدیل نماییم.

در هر کسب و کار و شغلی که باشیم تمام فکرمان برای جذب مشتری و فروش محصولمان است.

در تمام تیم های موفق فروش بخشی از تیم، وظیفه و هدف نگه داری مشتری را بر عهده دارند و استراتژی اعمال می کنند که مشتریان را برای تهیه نیازشان دوباره به همان برند و محصول برگردانند. وفاداری مشتریان در برخی از درجه بندی های مشتری در سطح بالای مشتری مداری و ارتباط با مشتری قرار می گیرد.

اما سطح مشتری مداری تا جایی بالا می رود که همان مشتری به قدری از محصول رضایت دارد که در حکم فروشنده آن خدمات و یا محصول قرار می گیرد. دریافت رضایت مشتریان تا این درجه نیازمند عملکرد مناسب و حساب شده است و چند اصل مهم دارد.

چگونه رضایت مشتریان را جلب کنیم ؟

 

تمام مشتریان خود را در باشگاه مشتریان خاص خود عضو نمایید و برایشان خدمات ویژه ای تعریف نمایید. بگذارید مشتریانتان بدانند نظرشان در مورد انتخاب شما به عنوان تامین کننده نیازشان درست و مناسب بوده است.

به صورت دوره ای برای مشتریانی که در باشگاه عضو هستند خدمات خاص و با تخفیف ارائه دهید و یا برخی از دسترسی ها را برای این دسته از مشتریان ایجاد نمایید.

 

خدمات خود را به روز رسانی نمایید. دسترسی و ویژگی های جدید را برای مشتریان خاص خود آزاد نمایید و دسترسی استفاده از آن را به صورت رایگان و یا با تخفیف برایشان فراهم کنید.

برخی از نیازهای مشتریان که خودشان تمایل به ایجاد آن را داشتند به ایشان اطلاع رسانی نمایید.

 

تمام افراد باشگاه مشتریان ممکن است از خدمات راضی نباشند. به حرف این افراد بیش از تشکرات گوش دهید. نیاز و یا کمبود سامانه را بسنجید و به دنبال رفع اشکال باشید. بهترین نقص سیستم را کاربران و مشتریان می دانند و اگر به شما اعلام کردند آن را بررسی نمایید و حتما اطلاع دهید و نظرشان را در مورد کارکرد آن بپرسید.

به صورت دوره ای هم نظرسنجی نمایید تا از کیفیت ارائه خدمات و محصولاتتان اطلاع داشته باشید.

 

 


هنوز نظری داده نشده است