آیا برای ارسال پیامک به افرادی که

پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند دچار مشکل شده اید؟

پیامک مسدود مخابراتی

برای ورود به سامانه پیامک sms.ir نام کاربری (شماره موبایل) و رمز عبور خود را وارد نمایید

نام کاربری خود را وارد نمایید

رمز عبور را وارد نمایید

درصورتیکه رمزعبور خود را فراموش کرده اید حرف P را به 300077 ارسال نمایید.

ثبت نام در سامانه پیامک sms.ir کمتر از یک دقیقه زمان خواهد برد. شماره موبایل خود را وارد نمایید تا پس از ایجاد حساب، اطلاعات ورود را برایتان ارسال کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید شماره موبایل و ایمیل خود را وارد نمایید. ما در کمتر از ۵ دقیقه رمز عبور را برایتان ارسال می کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

ایمیل خود را وارد نمایید

برگشت به صفحه ورود

Close

سوالات متدوال ( چگونه شماره تکراری در دفترچه تلفن بیافزاییم؟ )

سوالات متدوال ( چگونه شماره تکراری در دفترچه تلفن بیافزاییم؟ )

اگر از کاربران سامانه پیام کوتاه ایده پردازان می باشید اطلاع دارید که در این پنل پیامکی ماژول دفترچه تلفن جهت افزودن شماره های مخاطبین شما به صورت رایگان قرار گرفته است. ماژول دفترچه تلفن با امکان گروهبندی مخاطبین ارسال پیامک را با سهولت بیشتری برای کاربران فراهم می سازد. در این مقاله به یکی از متداول ترین سوالات کاربران مربوط به این ماژول خواهیم پرداخت.

سوال :

با سلام چگونه میتونیم یک مخاطب را عضو چند گروه نماییم ؟ در پنل قدیم پیامکی این امکان وجود داشت . با تشکر

سلام . در موقع افزودن مخاطب جدیددر دفتر تلفن فقط میتوان یک گروه را برای مخاطب انتخاب کرد در حالی که برخی مخاطبین لازم است عضو دو یا چند گروه باشند .

سوالات فوق دو مورد از سوالات کاربرانیست که نیاز آنان امکان افزودن شماره های تکرار ی در دفترچه تلفن اشاره می باشد.

پاسخ :

پاسخ این امکان بسیار ساده است. شما از طریق منوی امکانات اولیه مورد نیاز – دفترچه تلفن ، مطابق تصویر زیر بر روی گزینه مدیریت گروه مخاطبین کلیک نموده و گروه های مد نظرتان را ایجاد نمایید. به طور مثال : مشتریان بهار – مشتریان VIP – مشتریان حضوری

 

حال از آنجا که یک مخاطب شما جز مشتریان فصل بهار شما بوده و به صورت حضوری به شما مراجعه نموده و جز کاربران ویژه ی شما می باشد قصد افزودن شماره ی وی را به هر ۳ گروه دارید.

وارد صفحه ی اصلی دفترچه تلفن شده و از طریق منوی افزودن مخاطب جدید شماره و اطلاعات وی را درج نموده و گروه او را انتخاب نمایید. با ذخیره ی اطلاعات وارد شده مخاطب شما در گروه مشتریان بهار ذخیره می شود.

برای افزودن شماره وی در دو گروه باقی مانده نیز مطابق مرحله فوق اقدامات لازم را انجام دهید. دقت نمایید شما نمی توانید با وارد نمودن یکبار اطلاعات ، مخاطب را یکجا در سه گروه اضافه نمایید و این مراحل می بایست جداگانه انجام گردد.

لازم به ذکر است می توانید شماره ها را از طریق ایمپورت از فایل اکسل نیز وارد گروه نمایید. در قسمت ایمپورت از فایل اکسل نیز شماره های هر فایل اکسل مختص به یک گروه بوده و امکان ایمپورت چندین شماره در گروه های مختلف امکان پذیر نمی باشد.

 

 

 


هنوز نظری داده نشده است