-->

آیا برای ارسال پیامک به افرادی که

پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند دچار مشکل شده اید؟

پیامک مسدود مخابراتی

برای ورود به سامانه پیامک sms.ir نام کاربری (شماره موبایل) و رمز عبور خود را وارد نمایید

نام کاربری خود را وارد نمایید

رمز عبور را وارد نمایید

درصورتیکه رمزعبور خود را فراموش کرده اید حرف P را به 300077 ارسال نمایید.

ثبت نام در سامانه پیامک sms.ir کمتر از یک دقیقه زمان خواهد برد. شماره موبایل خود را وارد نمایید تا پس از ایجاد حساب، اطلاعات ورود را برایتان ارسال کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید شماره موبایل و ایمیل خود را وارد نمایید. ما در کمتر از ۵ دقیقه رمز عبور را برایتان ارسال می کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

ایمیل خود را وارد نمایید

برگشت به صفحه ورود

Close

متن پیامک تبلیغاتی (بخش دوم)

متن پیامک تبلیغاتی (بخش دوم)
5 (100%) 1 رای

پیشتر در مقاله متن پیامک تبلیغاتی (بخش اول) ، چندین نکته برای ارسال پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار ذکر شد.

بخش دوم این مقاله را به چند نکته تکمیلی اختصاص می دهیم. دانستن این موارد به شما اجازه می دهد که با روشی به صرفه  و اقتصادی و کارآمد، تبلیغات خود را ارسال نمایید و مطمئن باشید که نتیجه مورد نظر را دریافت خواهید کرد.

متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار : 

4.از کلمات تخصصی و نامفهوم استفاده نکنید

از آنجایی که مخاطبین هدف شما افراد مختلف با سطح دانش متفاوتی هستند، بهتر است که در متن پیامک خود از کلمات تخصصی و نامفهوم استفاده نکنید. کلمات را طوری بیان کنید که همه افراد در هر سنی با هر دانشی متوجه نوع خدمات شما شوند.

5.از شعار تبلیغاتی استفاده کنید

استفاده از شعار تبلیغاتی برای برندتان می تواند بسیار تاثیرگذار باشد، چرا که شعار های تبلیغاتی به راحتی در ذهن مخاطبین نقش می بندند و مخاطب برند شما را با آن شعار به خاطر می سپارد و با هر بار دیدن آن در متن پیامک به یاد خدمات شما می افتد. نیازی به استفاده از شعار های پیچیده و طولانی نیست، حتی با عبارت های کوتاه و مختصر نیز می توانید برند خودتان را در ذهن ها ماندگار کنید. شعارهایی مانند “خرید آسان با … “، “لذت آشپزی را با … تجربه کنید”، “لحظات رویایی در رستوران …” و …

6.ایجاد تعامل با مخاطب

برای اطلاع از میزان تاثیرگذاری می توانید برای کاربرانتان یک راه ارتباطی ایجاد کنید. مثلا شماره تماس یا وب سایت خود را قرار دهید و یا از آنها بخواهید در صورت تمایل به دریافت خدمات شما، عدد خاصی را برایتان ارسال کنند. ایجاد ارتباط 2 طرفه می تواند حس خوبی را در مخاطب ایجاد کند و به آنها این اطمینان را بدهد که شما برای مخاطبین خود ارزش قائل هستید و در کار و خدمات خود صداقت دارید.

7.زمان ارسال

یکی از فاکتورهای بسیار مهم در ارسال پیامک، زمان ارسال آن می باشد. شما برای اینکه بتوانید مخاطب هدف خود را تحت تاثیر پیامک خود قرار دهید، باید توجه ویژه ای به زمان ارسال پیامک های تبلیغاتی خود داشته باشید. مثلا در اغلب موارد ارسال پیامک در آخر هفته ها و یا در زمان های استراحت مخاطبین تاثیر کمتری دارد،  برای کسب و کارهای مختلف نیز این مورد متفاوت می باشد، مثلا آژانس های هواپیمایی می توانند در هنگام تعطیلات اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی کنند، اگر در این هنگام تخفیف یا پیشنهاد شگفت انگیز نیز در متن خود ارسال کنند، بسیار بیشتر تاثیرگذار خواهد بود.

بنابراین شما کاربران گرامی می توانید با تکیه بر موارد ذکر شده ، متن های تبلیغاتی خود را ارسال نمایید و مطمئن باشید که با رعایت این نکات می توانید نتیجه مورد نظر خود را در کوتاه مدت از ارسال پیامک های تبلیغاتی دریافت کنید.


هنوز نظری داده نشده است