فهرست

برای ورود به سامانه پیامک sms.ir نام کاربری (شماره موبایل) و رمز عبور خود را وارد نمایید

نام کاربری خود را وارد نمایید

رمز عبور را وارد نمایید

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

ثبت نام در سامانه پیامک sms.ir کمتر از یک دقیقه زمان خواهد برد. شماره موبایل خود را وارد نمایید تا پس از ایجاد حساب، اطلاعات ورود را برایتان ارسال کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید شماره موبایل و ایمیل خود را وارد نمایید. ما در کمتر از ۵ دقیقه رمز عبور را برایتان ارسال می کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

ایمیل خود را وارد نمایید

برگشت به صفحه ورود

Close

خروج از بلک لیست اپراتور ۰۲۱

طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سیار به اطلاع می رساند درخواست های خدماتی تا اواخر بهمن ماه ۹۵ بررسی خواهد شد. لذا خواهشمند است جهت ارسال درخواست ها تا تاریخ ۲۵ بهمن قبل از ساعت ۱۱ اقدام فرمایید.

با توجه به افزایش تعدادی افرادی که خطوط تلفن همراه خود را برای جلوگیری از دریافت پیامک های تبلیغاتی مسدود کرده اند (خط خود را بلک لیست نموده اند ) ، عده ایی از کاربران پنل پیامک که قصد ارسال اس ام اس اطلاع رسانی دارند دچار مشکل شده اند . از سال ۹۲ اپراتور همراه اول برای رفع این مشکل خطوط پیامکی را به دو نوع تبلیغاتی و خدماتی تفکیک کرده است.

خطوط تبلیغاتی : افرادی که پیامک را به صورت انبوه برای افراد ناشناس جهت تبلیغ محصول خود ارسال می کنند خطوط پیامکی آنها تبلیغاتی است.

خطوط خدماتی : افرادی که پیام خود را به تعدادی افراد خاص (مشتریان ، کارمندان و …) که با رضایت شماره خود را در اختیار قرار داده اند ارسال می کنند ، می توانند با طی نمودن مراحل زیر خط خود را خدماتی کرده و به کلیه خطوط حتی بلک لیست ها پیامک خود را ارسال نمایند.

چگونه خط پیامکی  ۰۲۱ خود را خدماتی نماییم؟

زمانی که شما یک خط اختصاصی ۰۲۱ را خریداری می کنید ، خط شما تبلیغاتی محسوب می شود ، در صورتی که شما نیاز به خط خدماتی دارید باید فرم ، تعهد نامه خروج از بلک لیست را تکمیل و ارسال نمایید. شرایط و فرم خروج از بلک لیست هر اپراتور متفاوت است.

شرایط خدماتی کردن خطوط ۰۲۱ به شرح زیر می باشد  ( رعایت تمامی نکات الزامی می باشد ) :

نکات مهم :

  1. در صورتی که کاربر به شماره هایی غیر از فهرست اعلام شده پیامک ارسال کند، شماره از لیست سفید خارج خواهد شد.
  2. اصل تعهدنامه ها در طول هفته دریافت و در صورت تایید کلیه مدارک تنها در هر هفته یکشنبه ها به اپراتور ارسال می گردند.
  3. علی رغم ارسال لیست مشترکین، در صورتیکه مشترکی از دریافت هرگونه پیام شکایت نموده و تمهیداتی در خصوص انصراف مشترک از دریافت پیامک دیده نشده باشد، شماره از لیست سفید خارج شده و مسئولیت عواقب بعدی بر عهده مالک شماره خدماتی می باشد.
  4. صندوق های قرض الحسنه ، شرکت های بورس و ….. جهت درخواست شماره خدماتی نیازمند ارائه مجوز از بانک مرکزی هستند.
  5. در صورتی که کاربر به تعهدات خود در زمینه شماره های خدماتی عمل ننماید، شماره وی از لیست سفید خارج شده و امکان درخواست مجدد ندارد.
  6. لازم به ذکر است که شرکت ایده پردازان و اپراتور آسانک اطلاعاتی در قبال نحوه بررسی درخواست ها و یا زمان اعلام نتیجه بررسی آنها از سوی همراه اول ندارد.

توجه : در صورتی که از خطوط خدماتی بدون رضایت کاربر پیام تبلیغاتی ارسال شود اپراتور برای شما جریمه ی سنگینی در نظر می گیرد.


هنوز نظری داده نشده است