-->

آیا برای ارسال پیامک به افرادی که

پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند دچار مشکل شده اید؟

پیامک مسدود مخابراتی

برای ورود به سامانه پیامک sms.ir نام کاربری (شماره موبایل) و رمز عبور خود را وارد نمایید

نام کاربری خود را وارد نمایید

رمز عبور را وارد نمایید

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

ثبت نام در سامانه پیامک sms.ir کمتر از یک دقیقه زمان خواهد برد. شماره موبایل خود را وارد نمایید تا پس از ایجاد حساب، اطلاعات ورود را برایتان ارسال کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید شماره موبایل و ایمیل خود را وارد نمایید. ما در کمتر از ۵ دقیقه رمز عبور را برایتان ارسال می کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

ایمیل خود را وارد نمایید

برگشت به صفحه ورود

Close

نحوه ارتباط با مشتری ناراضی

نحوه ارتباط با مشتری ناراضی
5 (100%) 3 رای

نحوه ارتباط با مشتری ناراضی یکی از اصول رفتاری الزامی برای کارمندان و پرسنل شاغل در بخش ارتباط با مشتریان، پشتیبانی و فروش می باشد. برای بسیاری از پرسنل پیش آمده است که گاهی با یک مشتری ناراضی از خدمات و یا محصول مواجه شوند. در چنین شرایطی اگر آن فرد اطلاعات و دانش کافی نسبت به نحوه ارتباط با مشتری ناراضی نداشته باشد، رفتار نامناسبی را به عنوان واکنش از خود نشان خواهد داد و در نتیجه آن مشتری برای همیشه از دسته مشتریان آن شرکت خارج خواهد شد و با استفاده و فراگیری دنیای دیجیتال، نارضایتی خود را به همه اعلام خواهد نمود. بنابراین دانستن نحوه ارتباط با مشتری ناراضی جزو اصول رفتاری هر شخصی است که به نحوی با مشتریان ارتباط رو در رو و یا تلفنی دارد.

 

نحوه ارتباط با مشتری ناراضی :

در برخورد با مشتریان ناراضی می بایست دو اصل زیر را بدانید و سپس با مشتری اقدام به صحبت نمایید:

 

ممکن است مشتری ناراضی در هنگام اعلام بازخورد نظرش به شما از کلمات و یا لحن نادرستی استفاده نماید. در آن زمان باید بدانید شما مخاطب آن مشتری نیستند و آرامش و صبوری خود را حفظ نمایید. شما تنها شنونده هستید و منظور مشتری شما کیفیت محصول است و یا توقعی که از خدمات داشته؛ برآورده نشده است. پس شنونده خوبی باشید و به دنبال راه برطرف کردن مشکل پیش آمده بگردید.

بهترین مشتری شما لزوما نباید کسی باشد که بیشتر خرید می کند و یا برند معتبری دارد. مشتری ناراضی یکی از بهترین مشتریان شماست. ناراضیاتی که دارد را به شما منعکس کرده است و به شما راهنمایی می دهد که کجای محصول شما و یا خدماتتان دارای اشکال است تا آن را برطرف نمایید. مشتری ناراضی اگر به شما علاقه نداشته باشد نارضایتی خود را به همه اعلام می کند اما به شما هرگز.

 

مقاله بعدی راهکار مواجه با مشتری ناراضی را به شما آموزش خواهد داد.


هنوز نظری داده نشده است