آیا برای ارسال پیامک به افرادی که

پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند دچار مشکل شده اید؟

پیامک مسدود مخابراتی

برای ورود به سامانه پیامک sms.ir نام کاربری (شماره موبایل) و رمز عبور خود را وارد نمایید

نام کاربری خود را وارد نمایید

رمز عبور را وارد نمایید

درصورتیکه رمزعبور خود را فراموش کرده اید حرف P را به 300077 ارسال نمایید.

ثبت نام در سامانه پیامک sms.ir کمتر از یک دقیقه زمان خواهد برد. شماره موبایل خود را وارد نمایید تا پس از ایجاد حساب، اطلاعات ورود را برایتان ارسال کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید شماره موبایل و ایمیل خود را وارد نمایید. ما در کمتر از ۵ دقیقه رمز عبور را برایتان ارسال می کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

ایمیل خود را وارد نمایید

برگشت به صفحه ورود

Close

نحوه کارکرد پیامک سفید در آینده

نحوه کارکرد پیامک سفید در آینده برای تمام کاربران سامانه که حساب کاربری دارند،اطلاعیه است که با تغییر قوانین چگونه باید ازین سامانه اقدام به ارسال نمود.

سامانه پیامک سفید یکی از امکانات ارائه شده در بخش پیام دهی ایده پردازان است که با قوانین متحصر به خود و با شرایط از پیش تعیین شده اقدام به ارسال پیام کوتاه می نماید.

با توجه به اینکه سامانه های ارسال پیامک برای ارائه خدمات تابع قوانین و دستورات همراه اول و سازمان تنظیم مقررات هستند، تمام قوانین آن ها در ارائه خدمات تاثیر خواهد داشت.

بر اساس آخرین ابلاغیه و قوانین اعلام شده در ماه آبان سال ۱۳۹۸ برای ارسال پیامک اطلاع رسانی به مشتریان و کاربران تنها هویت های حقوقی می توانند با طی روند خدماتی سازی به این شماره ها ارسال پیام داشته باشند.

اما ادامه روند این سامانه چه می باشد و برای ارسال پیامک چه کاری باید انجام شود ؟

نحوه کارکرد پیامک سفید در آینده :

در ابتدای امر و برای جواب به سوال می بایست اعلام کنیم که با توجه به قوانین جدید اضافه کردن مخاطب جدید امکان پذیر نیست و ارسال تنها به شماره هایی که دریافت پیامک خود را باز گذاشته اند انجام می شود.

اما این موضوع دلیل بر عدم ارائه خدمات نمی باشد.

تا زمانی که سامانه شما دارای مدت زمان استفاده می باشد و منقضی نشده است می توانید به تمام مشتریان قبلی خود که دریافت پیامکشان باز است، ارسال پیامک نمایید.

اگر تمایل به افزودن مخاطب جدید دارید کافیست در سامانه انبوه به صورت رایگان اقدام به ایجاد حساب کاربری نمایید. سپس درخواست دهید تا ما گروه بندی و مخاطبین قبلی شما را به آن سامانه منتقل کنیم و بتوانید در هر کدام از گروه ها، بدون محدودیت مخاطبین اضافه نمایید.

البته می توانید در همان درخواست اعلام نمایید تا باقی مانده اعتبارتان به سامانه جدید منتقل شود و بتوانید از همان سامانه به ادامه فعالیت خود بپردازید.

البته افرادی که دارای هویت حقوقی هستند ( شرکت های ثبت شده ای که دارای کد اقتصادی و شناسه ملی می باشند ) می توانند بر اساس قوانین اپراتور خط اختصاصیشان مدارک و تعهدنامه هایی که اعلام شده است را تکمیل نمایند و پس از انجام روند اداری خطشان خدماتی شود.

خطوط خدماتی تنها اجازه ارسال پیامک اطلاع رسانی و خدماتی را به شماره موبایل مشتریانی که قبلا خرید داشته اند، دارند.

دقت داشته باشید برای ارسال پیام تبلیغاتی به شماره هایی که خودشان درخواست داده اند تا پیامک تبلیغاتی دریافت نکنند، هیچ راهی وجود ندارد.

 


هنوز نظری داده نشده است