-->

آیا برای ارسال پیامک به افرادی که

پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند دچار مشکل شده اید؟

پیامک مسدود مخابراتی

برای ورود به سامانه پیامک sms.ir نام کاربری (شماره موبایل) و رمز عبور خود را وارد نمایید

نام کاربری خود را وارد نمایید

رمز عبور را وارد نمایید

درصورتیکه رمزعبور خود را فراموش کرده اید حرف P را به 300077 ارسال نمایید.

ثبت نام در سامانه پیامک sms.ir کمتر از یک دقیقه زمان خواهد برد. شماره موبایل خود را وارد نمایید تا پس از ایجاد حساب، اطلاعات ورود را برایتان ارسال کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید شماره موبایل و ایمیل خود را وارد نمایید. ما در کمتر از ۵ دقیقه رمز عبور را برایتان ارسال می کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

ایمیل خود را وارد نمایید

برگشت به صفحه ورود

Close

نقش ارسال پیامک در حوزه بازاریابی بومی

نقش ارسال پیامک در حوزه بازاریابی بومی
به این مطلب امتیاز دهید

نقش ارسال پیامک در حوزه بازاریابی بومی را شاید با توجه به نوع تعریف دیجیتال مارکتینگ و حوزه بازاریابی بومی نتوان در ابتدا باور کرد. اما شاید لازم باشد نگاهی ساده و گذرا به مفهوم بازاریابی بومی داشته باشیم.

بازاریابی بومی در گذشته محدود به تراکت ها و بنرها بود و امروزه به دنبال ایجاد محتوای برتر برای ارتباط با مشتری و به یاد ماندن در خاطره مشتریان است. محتوی ارائه شده در بازاریابی بومی با ارزش تر و البته به یاد ماندنی تر است. بازاریابی بومی محتوای لازم برای معرفی برند را در اختیار کاربران و مخاطبین خود قرار می دهد و البته تاثیر محتوا در معرفی یک ارزش کسب و کار ۷۰ درصد بیشتر است.

حال ابزارهای متفاوتی را می توان در بازاریابی بومی به کار برد. در بازاریابی و البته بازاریابی بومی دو مورد خیلی مهم وجود دارد. جامعه هدف مورد نظر و بازخوردی که از بازاریابی بومی دریافت می شود. مسلما برای همه جمله زیر آشنا و مفهوم ست. ” بازخورد مناسب را با بازاریابی هوشمندانه خواهیم داشت. ” اینکه بدانید محتوای معرفی خدمات شما به چه صورت، در چه حجمی و به چه اتفرادی ارسال شود می تواند شما را در دریافت بازخورد بهتر یاری دهد.

نقش ارسال پیامک در حوزه بازاریابی بومی :

نقش ارسال پیامک در حوزه بازاریابی بومی را شاید نا بحال در این حوزه از بازاریابی نسنجیده باشید. با استفاده از امکانات سامانه ارسال پیامک می توانید به گروه، مناطق و یا صنف خاصی؛ خدمات خود را معرفی نمایید. هزینه خود را هوشمندانه برای کسانی که لازم است محتوای شما را بشناسند در نظر گرفته اید و آگاه سازی را انجام داده اید. در نظر داشته باشید مفهوم مهمی قبل از فروش وجود دارد و حتی در قیف فروش نیز به آن در همان ابندا پرداخته می شود و آن معرفی خودتان به عنوان ارائه دهنده یک کالا و یا خدمات می باشد. آگاه سازی و انتقال محتوای آموزشی در باره کالا و خدمات و معرفی خودتان در بازاریابی بومی اصل پر رنگ تری از نتیجه بخشی بازاریابی تا فروش است.

امکانات سامانه پیامک انبوه  ایده پردازان با توجه به هدف سازی و دسته بندی مشتریان و قابلیت ارسال محتوای متنی مناسب با خدمات می تواند به عنوان یکی از ابزارهای مارکتینگ در حوزه بازاریابی بومی باشد.

 

 

 


هنوز نظری داده نشده است