-->

آیا برای ارسال پیامک به افرادی که

پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند دچار مشکل شده اید؟

پیامک مسدود مخابراتی

برای ورود به سامانه پیامک sms.ir نام کاربری (شماره موبایل) و رمز عبور خود را وارد نمایید

نام کاربری خود را وارد نمایید

رمز عبور را وارد نمایید

درصورتیکه رمزعبور خود را فراموش کرده اید حرف P را به 300077 ارسال نمایید.

ثبت نام در سامانه پیامک sms.ir کمتر از یک دقیقه زمان خواهد برد. شماره موبایل خود را وارد نمایید تا پس از ایجاد حساب، اطلاعات ورود را برایتان ارسال کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید شماره موبایل و ایمیل خود را وارد نمایید. ما در کمتر از ۵ دقیقه رمز عبور را برایتان ارسال می کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

ایمیل خود را وارد نمایید

برگشت به صفحه ورود

Close

نکات مهم استفاده از ماژول باشگاه مشتریان

نکات مهم استفاده از ماژول باشگاه مشتریان
به این مطلب امتیاز دهید

نکات مهم استفاده از ماژول باشگاه مشتریان

در سامانه پیامکی ایده پردازان ماژول باشگاه مشتریان جهت ارسال پیامک به خطوط بلک لیست برای کلیه کاربران حقیقی و حقوقی قرار داده شده است. این ماژول دارای ۳ خط خدماتی می باشد که کلیه کاربران می توانند در صورت تمایل هر یک از خطوط را به مدت یکسال فعال و جهت ارسال پیامک به مخاطبین خود استفاده نمایند.

راهنمای استفاده از این ماژول به همراه فیلم آموزشی ماژول باشگاه مشتریان را می تواند با کلیک بر روی دو لینک رو برو مشاهده نمایید : راهنما ، فیلم آموزشی

در این مقاله به شرح نکاتی کاربردی ماژول باشگاه مشتریان برای کاربرانی که از این ماژول استفاده می نمایند خواهیم پرداخت.

بسیاری از کاربران ماژول باشگاه مشتریان به اشتباه بیش از یک خط خدماتی از منوی انتخاب خط خدماتی خریداری می نمایند و پس از آن برای هر کدام از خطوط کلیدواژه هایی انتخاب نموده و قصد استفاده ی مجزا از هر یک خطوط با کلیدواژه های متفاوتشان را دارند. دقت نمایید این مورد امکان پذیر نمی باشد! به عبارتی تنها امکان استفاده از یک خط خدماتی با تنظیمات عضویتش در هر پنل کاربری میسر بوده و جهت استفاده از خطوط دیگر با تنظیمات متمایزی می بایست یک کاربری مجزای دیگر فعال نمایید. با این کار اطلاعات هر دو گروه با هم تداخل پیدا کرده و امکان بروز خطا در حین استفاده از ماژول وجود دارد.

در ماژول باشگاه مشتریان کاربرانی که تمایل به دریافت پیامک ندارند به دو صورت قابل حذف می باشند:

  1. حذف مخاطب توسط صاحب باشگاه مشتریان از طریق پنل
  2. ارسال کلید واژه ی عدم ثبت نام توسط مخاطب

در صورتی که خود صاحب پنل مخاطب را از لیست مخاطبین باشگاه مشتریان حذف نماید پیامکی برای وی ارسال نشده و مخاطب از لیست حذف می گردد. دقت نمایید در صورتی که مجددا قصد افزودن شماره ی مخاطب را در لیست مخاطبین باشگاه مشتریان داشته باشید پیامک عضویت به وی ارسال خواهد گشت.

در صورتی که خود کاربر کلیدواژه ی عدم عضویت را ارسال نماید پیامکی جهت اطلاع از رایگان بودن دریافت پیامک از خط شما به همراه کلید واژه ی ثبت نام به وی ارسال خواهد گشت . ارسال این پیامک از سمت ماژول باشگاه مشتریان شما به صورت اتوماتیک بوده و هزینه ی آن نیز از حساب کاربری شما کسر خواهد گشت.

بسیاری از کاربران قصد ویرایش متن پیامک عضویت باشگاه مشتریان می باشد. دقت نمایید این مورد میسر نبوده و به صورت اتوماتیک متن پیش فرض با اطلاعات شما برای تمامی مخاطبین ارسال می گردد.


هنوز نظری داده نشده است