-->

آیا برای ارسال پیامک به افرادی که

پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند دچار مشکل شده اید؟

پیامک مسدود مخابراتی

برای ورود به سامانه پیامک sms.ir نام کاربری (شماره موبایل) و رمز عبور خود را وارد نمایید

نام کاربری خود را وارد نمایید

رمز عبور را وارد نمایید

درصورتیکه رمزعبور خود را فراموش کرده اید حرف P را به 300077 ارسال نمایید.

ثبت نام در سامانه پیامک sms.ir کمتر از یک دقیقه زمان خواهد برد. شماره موبایل خود را وارد نمایید تا پس از ایجاد حساب، اطلاعات ورود را برایتان ارسال کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید شماره موبایل و ایمیل خود را وارد نمایید. ما در کمتر از ۵ دقیقه رمز عبور را برایتان ارسال می کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

ایمیل خود را وارد نمایید

برگشت به صفحه ورود

Close

پشتیبانی کاربران سامانه پیامکی ایده پردازان

پشتیبانی کاربران سامانه پیامکی ایده پردازان
به این مطلب امتیاز دهید

پشتیبانی کاربران سامانه پیامکی ایده پردازان

یکی از مهمترین ملاک ها جهت دریافت هر سرویس و خدماتی پشتیبانی شرکت ارائه دهنده ی خدمات می باشد. در سامانه های پیامک انبوه به دلیل اینکه ارسال پیامک ها توسط اپراتورها و به صورت پنل های تحت وب انجام می گردد سوالات متعددی از ابتدای ثبت تا زمان ارسال و بعد از ارسال پیامک ها و حتی دریافت پیامک برای کاربران به وجود می آید . واحد پشتیبانی می بایست توانایی بررسی سریع تمامی سوالات را در کلیه ساعات شبانه روز بر عهده داشته و بتواند کاربر را به صورت کامل از ارسال و دریافت پیامک هایشان آگاه سازد تا کلیه کاربران با اعتماد و اطمینان خاطر بتوانند پیامک های مد نظرشان در طول روز ارسال و دریافت نمایند.

در سامانه پیامکی ایده پردازان پشتیبانی به روش های مختلف ۲۴ ساعته انجام می گیرد که در این مقاله روش های ارتباط با پشتیبانی سامانه پیامکی ایده پردازان را به شما معرفی خواهیم نمود.

تماس تلفنی

قطعا سریع ترین راه جهت ارتباط با کارشناسان پشتیبانی و رفع مشکلات و سوالات ، ارتباط تلفنی می باشد. شما می توانید با شماره ۰۲۱۲۸۵۳ داخلی ۱ تماس حاصل کرده و با همکاران پشتیبان در تماس باشید. تعداد همکاران پشتیبان متعدد بوده و شما می توانید سوالات و مشکلات خود را با کمک هر کدام از پشتیبانان رفع نمایید. واحد تلفنی سامانه پیامکی ایده پردازان همه روزه ( روزهای کاری غیر از تعطیلات رسمی و جمعه ها ) از ۸ صبح الی ۲۰:۳۰ شب در خدمت شما عزیزان می باشد.

تیکت در سامانه پیامکی

در کلیه ساعات شبانه روز می توانید وارد سامانه ی کاربریتان شده و از طریق منوی خدمات مشتریان – درخواست پشتیبانی ، تیکت درج نمایید. در تیکت سوال و یا مشکلات خود را به صورت کامل شرح نمایید. همکاران پشتیبان در سریع ترین زمان پاسخ سوالات شما را از طریق تیکت اعلام می نمایند. دقت نمایید پاسخ تیکت ها نیز همانند تصویر زیر با کلیک بر روی تیکت ایجاد شده و انتخاب گزینه ی مشاهده ی جزئیات قابل مشاهده می باشد.

نیازی به بررسی مداوم این بخش نبوده و بلافاصله پس از پاسخ دهی همکاران به تیکت شما پیامکی جهت اطلاع رسانی به شماره ی کاربری سامانه ی شما ( شماره ی همراه ) ارسال خواهد شد. شما می توانید در صورتی که تیکت شما نیاز به پاسخ مجددی داشت بر روی تیکت قبلی پاسخ مد نظرتان را ارسال نمایید.

در صورتی که سوالات متفاوتی دارید پیشنهاد می کنیم تیکت های مجزایی درج نموده و یا در صورتی که سوال جدید پس از گذشت زمان برای شما مطرح شده است تیکت جدید درج نموده و از باز نمودن تیکت های غیر مرتبط قدیم جهت پرسش سوالاتتان خودداری نمایید. این امر جهت افزایش سرعت پاسخگویی به تیکت شما می باشد.

ارسال ایمیل از طریق تماس با ما

این روش بیشتر برای افرادی کاربرد دارد که عضو سامانه ی کاربری پنل پیامکی ایده پردازان نیستند .بررسی سوالات و مشکلات کاربران پنل پیامکی ایده پردازان از طریق تیکت هم برای کاربران و هم برای واحد پشتیبانی با سهولت بیشتری انجام می گردد. زیرا در صورت بروز هرگونه مشکل امکان بررسی پنل کاربر با داشتن نام کاربری وی از طریق تیکت درج شده وی آسان تر می باشد. به عبارتی این مورد برای افرادی که نیاز به اطلاعات جهت ثبت نام و دریافت سامانه ی پیامک ، تعرفه ها و یا خطوط پیامکی را دارند قابل استفاده می باشد.


هنوز نظری داده نشده است