-->

آیا برای ارسال پیامک به افرادی که

پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند دچار مشکل شده اید؟

پیامک مسدود مخابراتی

برای ورود به سامانه پیامک sms.ir نام کاربری (شماره موبایل) و رمز عبور خود را وارد نمایید

نام کاربری خود را وارد نمایید

رمز عبور را وارد نمایید

درصورتیکه رمزعبور خود را فراموش کرده اید حرف P را به 300077 ارسال نمایید.

ثبت نام در سامانه پیامک sms.ir کمتر از یک دقیقه زمان خواهد برد. شماره موبایل خود را وارد نمایید تا پس از ایجاد حساب، اطلاعات ورود را برایتان ارسال کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید شماره موبایل و ایمیل خود را وارد نمایید. ما در کمتر از ۵ دقیقه رمز عبور را برایتان ارسال می کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

ایمیل خود را وارد نمایید

برگشت به صفحه ورود

Close

پیامک ویژه بانک

پیامک ویژه بانک
۴٫۲ (۸۳٫۰۳%) ۳۱۷ رای

پیامک ها برای خدمات بانکی و بانک ها کاربرد ویژه ای دارد و مشترکین همیشه علاقه مند به دریافت پیامک از سمت بانک ها می باشند ، زیرا اطلاعات دریافتی از بانک ها برای ایشان حائز اهمیت می باشد .

از کاربردهای پیامک برای بانک ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

ارسال پیام کوتاه در هنگام برداشت وجه :

در هنگام برداشت وجه به حساب بانکی یا کارت بانکی اشخاص یک پیامک مبنی بر میزان موجودی اشخاص و میزان مبلغ تراکنش به آنها ارسال می گردد تا در صورتی که خودشان از حساب یا کارت برداشت نداشته اند از این طریق مطلع گردند و سریعا کارت یا حساب را مسدود نمایند ، ضمنا این پیامک می تواند جایگزین خوبی برای رسید های کاغذی بانکی باشد و در مصرف کاغذ نیز صرفه جویی گردد .

ارسال پیام کوتاه در هنگام پرداخت وجه :

در صورتی که شخصی به حساب بانکی یا کارت شما پول واریز نماید ، یک پیام کوتاه مبنی بر میزان موجودی و تراکنش انجام شده به شما ارسال خواهد شد ، این پیامک می توان جایگزین رسید کاغذی بانکی باشد و در صورتی که شخصی به حساب شما پول واریز کرد و به شما اطلاع داد سریعا مورد به اطلاع شما برسد .

ارسال پیام کوتاه در هنگام ورود به اینترنت بانک :

در لحظه ورود به اینترنت بانک ، یک پیام کوتاه به موبایل شما ارسال می گردد و شما سریعا مطلع می گردید ، این پیام کوتاه برای امنیت بیشتر در حوزه اینترنت بانک می باشد .

پیام کوتاه های سررسید چک :

اگر شما چکی را صادر کرده اید ، می توانید آن را در سیستم بانکی ثبت نمایید تا قبل ار سررسید چک ، سیستم به شما یادآور خواهد شد که مبلغ چک را پر نمایید .

پیام کوتاه های جایزه :

در صورتی که شما برنده جایزه شده باشید ، بانک می تواند این مورد را از طریق پیام کوتاه به اطلاع شما برساند .

پیام کوتاه های امنیتی و فوری  :

در برخی موارد ضروری بانک می تواند موارد امنیتی مثل توجه به کلاهبردای های رایج و … را فورا به اطلاع شما برساند .

پیام کوتاه های شرایط ، تسهیلات و خدمات جدید :

بانک می تواند از طریق پیام کوتاه بسیار موارد نظیر تسهیلات جدید ، سپرده های جدید ، خدمات جدید اینترنت بانک ، همراه بانک و … را به اطلاع شما برساند .

پیام کوتاه بانک

فعال یا غیرفعالسازی پیام کوتاه هایی که از سمت بانک ها به موبایل شما ارسال می شود ، فقط از طریق خود بانک ها مقدور می باشد و موارد ذکر شده در بالا با توجه به بانک مورد نظر متفاوت می باشد و ممکن است که بانکی که شما در آن حساب دارید برخی از خدمات فوق یا بیشتر از خدمات فوق را دارا باشد یا اینکه اصلا این خدمات را نداشته باشد .

اگر شما پیامک تبلیغاتی خود را غیرفعال کنید ، پیامک های اینترنت بانک شما غیرفعال نمی شود و پورت ارسالی این پیام کوتاه ها از یکدیگر جدا می باشند .

واحد فناوری اطلاعات برخی بانک ها یا روابط عمومی خیلی از بانک ها مانند بانک ملت ، بانک مرکزی ، بانک ملی یا برخی از شعب بانک ها از خدمات پیام کوتاه ایده پردازان الکترونیک برای موارد دیگری استفاده می کنند ، مانند ارسال اخبار به پرسنل خود ، ارسال پیام کوتاه مربوط به کارت خوان ها و …

برای دریافت پیام کوتاه از سمت بانک یا فعالسازی این سرویس در صورتی که بانک شما امکان فعالسازی آنرا از طریق اینترنت بانک فراهم کرده باشد می تواند از این طریق انجام پذیرد ، در غیراینصورت باید به شعبه بانک عامل مراجعه نمایید .

ارسال پیام کوتاه از سمت بانک ها معمولا با سرعت بالایی انجام می شود و بلافاصله پیام کوتاه به گوشی گیرنده می رسد و این به علت مجزا بودن سرور و پورت های ارسالی به خاطر مسائل امنیتی می باشد .

پیام کوتاه های بانک ها ، به علت مسائل امنیتی مستقیما به مرکز پیام می رسند و هیچ واسطه ای وجود ندارد ، زیرا اطلاعات حساب اشخاص بسیار مهم و با ارزش هستند .

هیچ گاه بانک ها از طریق پیامک از شما درخواست ارسال اطلاعات کارت ، رمز کارت ، رمز دوم ، ccv و … را نمی کنند ، لذا به این مورد توجه داشته باشید و مراقب کلاهبرداران باشید و در صورت مشاهده ، موارد را به بانک یا پلیس فتا اطلاع دهید .


175 نظر
  • با سلام وعرض سلام و خسته نباشید میخواستم بپرسم بنده اس ام اس بانکم رو فعال کردم از شعبه ولی برام اس ام اس نمیاد دلیلش میخواستم بپرسم که چرا اس نمیاد باتشکر فراوان
    • با سلام و وقت به خیر بازدید کننده گرامی خیر، پیامکهای ارسالی توسط بانکها از نوع خدماتی است و با پیامکهای ارسالی تبلیغاتی متفاوت است. در صورتی که هزینه سالیانه پیامکهای اطلاعرسانی را به بانک پرداخت کرده باشید، دریافت شما از بانک قطع نخواهد شد، حتی اگر دریافت پیامکهای تبلیغاتی را برای خود مسدود کرده باشید. موفق و پیروز باشید
  • مال منم غیر فعال شده پولمو از یه بانک برداشتم و گذاشتم بانک ملی الان پیامکش برام نمیاد مدت زیادیه لطفا به ایمیل بفرستید جوابو
    • با سلام و وقت به خیر بازدید کننده گرامی مدتی است که بانکها بر اساس مجوز بانک مرکزی، پیامکهای ارسالی خود را که در جهت اطلاعرسانی صورت می گرفت را از حالت رایگان خارج نموده و هزینه سالیانه ای برای آن درنظر گرفته اند. به صورت پیش فرض تمامی پیامکها برای افراد فعال و هزینه سالیانه آن که معمولا 100.000 ریال می باشد به صورت خودکار توسط بانک از حساب برداشت می شود. در زمان افتتاح حسابهای جدید، فعال بودن و یا نبودن پیامک اطلاعرسانی توسط خود شما تعیین می گردد که این مورد معمولا توسط متصدی مربوطه به شما پیشنهاد می گردد. اگر این گزینه را برای خود فعال نکرده باشید، پیامکی برای شما ارسال نخواهد شد. برای فعالسازی مجددا باید به بانک عامل مربوطه مراجعه نمایید و درخواست فعالسازی مجدد خود را ثبت نمایید. موفق و پیروز باشید
    • با سلام قبلا به صورت آنی فعال می شد، اما شاید در حال حاضر کمی زمان ببرد. اما این زمان نباید بیشتر از 24 ساعت باشد.
    • سلام فکر نمیکنم این امکان برای همه بانکها وجود داشته باشد و برای خیلی از بانکها هنوز مراجعه حضوری اجباری باشد. موفق باشید
  • سلام من چندروزی حساب ملت بازکرد و اس ام اس بانکم روهم فعال کردم ولی هرتراکنشی انجام میشه پیامک نمیاد به شعبه هم مراجعه کردم گفتن که ازاینحا فعاله حالا نمیدونم چرا برای شما پیامک نمیاد  ولی من حساب های بانک های دیگه دارم سریع پیامش میاد نمیدونم چه کنم لطفا راهنمایی کنید
    • با سلام دو دلیل بیشتر وجود ندارد، یا اینکه خط ارسال کننده بانک در بلک لیست تلفن همراه شماست، یا از طرف خود بانک اشتباهی در ثبت موبایل شما رخ داده است. موفق باشید
  • سلام .من هربار با همراه بانکم انتقال میدم ی دوتا مسیج برام میاد ک اصلا خوانا نیستن ترکیبی از حروف انگلیسی و یا عدد هستش.چرا اینجوریه.باید چیکار کنم؟
    • با سلام بانک پیام ناخوانا برای شما ارسال نخواهد کرد. احتمالا در سمت تلفن همراه شما پیام به هم میریزد، البته پیشنهاد می شود به بانک خود نیز مراجعه کنید. موفق باشید
  • سلام میخواستم بدونم هنگامی که تراکنش اینترنتی انجام میشود..با مراجعه به بانک میتوان پرسید که برای چه کاری این تراکنشی انجام شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • با سلام اگر منظور شما پرداخت اینترنتی است، هر صفحه پرداخت رسمی، یک شناسه پایانه دارد که با مراجعه به بانک راهنمایی لازم صورت می پذیرد، اما اگر منظور شما انتقال از اینترنت بانک است، به جز حساب مبدا و مقصد و زمان، مورد دیگری از سمت بانک به شما اعلام نمی شود، مگر اینکه در بخش توضیحات تراکنش موردی را درج کرده باشید.
  • سلام..ببخشید می خواستم بپرسم که من شماره همراهم عوض شده و می خوام پیامک ها بیاد رو شماره ی جدیدم.میشه غیر حضوری این کا را انجام داد؟لطفا راهنمایی ام کنید.خیلی ممنون
    • با سلام فکر نمیکنم که بانکها در حال حاضر چنین امکانی را فراهم کرده باشند، با توجه به کلاهبرداری های انجام شده در این اواخر، مراجعه حضوری به بانک و ثبت کدفعالسازی توسط متصدی بانک ضروری است.
  • سلام میخواستم لطف کنید وراهنمایی کنید که چه جوری میتونم نام ورودی اس ام اس بانک ملت ام رو تغییر بدم تا هر موقع پیام میاد با نامی که خودم براش تعریف کردم نشون داده بشه
    • با سلام برای این کار مثل سایر شماره ها که در دفترچه تلفن گوشی تان ذخیره می کنید، شماره پیامک بانک ملت را نیز ذخیره کنید، یک مخاطب به نام بانک ملت ایجاد کنید و شماره هایی که از بانک پیامک دریافت میکنید را در آن ذخیره کنید. توجه کنید که شماره را به همراه +98 ابتدایی آن نیز ذخیره نمایید.
  • سلام من امروز کارتم از بانک صدور شد و اس ام اس آن را هم با پرداخت هزینه فعال کردم ولی از بانک اعلام موجودی کردم و به من اس ام اس نیومد
    • با سلام ممکن است تا 24 ساعت زمان ببرد که سرویس پیامک شما تایید شود، اگر در این مدت فعال نشد، مجددا به بانک مراجعه نمایید.
  • سلام. حسابی در بانک مسکن دارم که شماره کارت من را کسی ندارد پیامک واریزی برای من امده و نوشته شرح : واریز گروهی منظور از واریز گروهی چیه و ممکنه این پول از طرف بانک ریخته شده باشه؟
    • با سلام حتما حسابتان را در جایی اعلام کرده اید، اگر اینترنت بانک دارید، از داخل همان اینترنت بانک می توانید متوجه شوید که مبدا واریزی از کجا بوده است، در صورتی که بازهم متوجه نشدید می توانید به بانک مراجعه کنید. موفق باشید
    • با سلام فکر میکنم به صورت پیش فرض در پرینتی که از عابر بانک دریافت می شود شماره پیگیری درج نمی شود و فقط مبلغ و زمان ثبت می شود. برای دریافت اطلاعات کاملتر از تراکنش یا اینترنت بانک خود را فعال نمایید، یا موبایل بانک آن را فعال کنید.
    • با سلام سرویس پیامک خود را از بانک بررسی کنید و ببینید که محدودیتهای ارسال پیامک برای آن بانک به چه صورت است. معمولا بانکها در ارسال پیامک مشکلی نخواهند داشت، مگر در شرایط خاص و موردی... موفق باشید
  • سلام..از حسابم 2/5میلیون کم شده و البته پیامی هم برام نیومده الان بعد چند روز فهمیدم..چرا اینجوری شده؟؟باید چیکار کنم؟؟
    • با سلام اول از فعال بودن سرویس پیامک خود از بانک مطمئن شوید، اگر فعال بوده است، زمان کسر مبلغ را نیز بررسی کنید. ممکن است که در زمانی که تراکنش انجام شده است تلفن همراه شما در دسترس نبوده است و ارسال پیامک پس از سپری شدن چند ساعت ناموفق بوده است. بازهم بهترین راه مراجعه به شعب بانک و به صورت حضوری است. موفق باشید
    • با سلام با توجه به اینکه برای فعال شدن این آپشن، باید در شعبه موبایل شما تایید شود، مراجعه حضوری الزامی است. البته ممکن است برخی از بانکها این امکان را نیز به صورت آنلاین در اختیار کاربران خود قرار دهند که این مورد وابسته به بانک عامل شماست. موفق باشید
    • با سلام معمولا به صورت لحظه ای فعال می شود، اما اگر پس از 24 ساعت برای شما فعال نشده است، مجددا به بانک مراجعه نمایید و مشکل خود را مطرح نمایید.
  • سلام.آیا امکان افزودن اطلاعات بیشتر درمتن پیامک(ازجمله:مشخصات واریزکننده یادریافت کننده ،علت واریز و....)بنابه تقاضای مشتری وجوددارد یاخیر؟
    • سلام تا آنجایی که اطلاع دارم خیر چنین امکانی فراهم نشده است. اما باز هم برای اطمینان بیشتر به از بانک خود سوال کنید.
  • سلام.برای من پیامی بامحتوی اینک رمزاول کارتم تغییرکرده ازطرف بانک اومده درحالکیه من رمزموتغییرندادم میشه راهنمایی کنین
    • با سلام برای آگاهی از وضعیت سرویس پیامک بانک خود، مراجعه به بانک الزامی است. البته اگر بتوانید با بانک خود هم تماس بگیرید، شاید به صورت تلفنی کار را برای شما انجام دهند، البته به شرطی که نسبت به احراز هویت شما اطمینان داشته باشند. موفق باشید
    • سلام بله، در حال حاضر مشاهده پیامک فعالسازی توسط اپراتور بانک کفایت میکند و نیازی به مدارک دیگر وجود ندارد. (البته ممکن است این قوانین در بانکهای مختلف تفاوت داشته باشد)
    • سلام از دو سال پیش هزینه سالیانه ای بابت پیامکهای ارسال شده توسط بانک از حساب شما کسر می گردد که در صورت عدم تمایل به دریافت پیامکهای تراکنشهای خود، به بانک مراجعه نمایید و سرویس مورد نظر خود را غیرفعال کنید.
  • با سلام ببخشید بنده صورتحساب قبض موبایلم رو روز پنج شنبه ای پرداخت کردم اما هنوز اسمس تایید پرداختش نیومده کی میادش میخواستم بدونم ممونم ازشما؟
    • سلام بسته به نوع پرداخت قبض، ممکن است با کمی تاخیر پیامک برای شما ارسال شود. به طور معمول ممکن است تا بعد از یک هفته پیامک تاییدیه برای شما ارسال شود. اما در صورت نیامدن، از اپراتور خود قبض میاندوره خود را مجددا دریافت نمایید تا از پرداخت شدن آن اطمینان حاصل نمایید.
  • سلام.بنده دارای حساب رفاه هستم.چند بار برام پیامک میاد که مبلغ 981000 ریال تحت عنوان پرداخت قبض شتابی و کد 2000 از حساب بنده پرداخت شده است.نمیدونم آیا پرداخت با رمز دوم بوده یا دستگاه پوز؟واسه پیگیری و یا آدرس دستگاه این کلاهبرداری چکار کنم؟تو پیامک مبلغ 981000و کد2000 و شماره حساب بنده و تاریخ و ساعت پرداخت ذکر شده
    • سلام در این موارد اول از همه به بانک مراجعه نمایید، در صورت بسته بودن بانک از دستگاه های خودپرداز حساب خود را مسدود نمایید. بعد از پیگیری از بانک به پلیس فتا و دادسرای جرایم رایانه ای مراجعه نمایید.
  • اقا تو پیام های اس ام اس بانک ملت یه گزینه هست نوشته مستند جلوش شماره میزنه خواستم بدونم اون معنیش چیه شماره و مستند یعنی چی؟
    • سلام موارد این چنینی در سمت بانک متفاوت است و معمولا برای ساده سازی پیگیری توسط خود بانک صورت می پذیرد.
  • هیچوقت در واریز وجه به حسابم پیامکی ارسال نشدهاست و اکنون چن وقت است که در برداشت وجه از جمله خرید نیز پیامک ارسال نمی شود 
    • با سلام احتمالا سرویس از طرف بانک برای شما غیرفعال شده است. لطفا به بانک مراجعه کنید. (شاید هزینه تمدید سرویستان انجام نشده است) موفق باشید
  • سلام ببخشید من اینترنتی اس ام اس بانکمو وصل کردم پیامک تایید وصلشم برام اومد هزینشم کسر شد ولی نمیدونم چرا پیامکاش برام نمیاد چیکار کنم که بدون مراجعه حضوری درست بشه؟
    • با سلام اگر امکان تماس با بانک خود را داشته باشید، می توانید به صورت تلفنی هم پیگیری انجام دهید. اما معمولا بدون مراجعه نمی توان این موارد را پیگیری و رفع نمود. موفق باشید
  • سلام وقتی رمز دوم عوض بشه از طریق بانک ایا برای کسی که شماره دریافت پیامک بانک را دارد رمز برای او نیز ارسال میشه یا ن؟
    • سلام برای فعالسازی هر یک از سرویس های پیامکی بانک، باید به یکی از شعب بانک خود مراجعه کنید و فرمهای مربوطه را تکمیل نمایید. موفق باشید
  • سلام خسته نباشیدمن براوام‌ازدواج داخل بانک‌ملت ثبت نام کردم خواستم ببینم چندروره پیامک برام میادواینکه آیابانک ملت وام ازدواج میده خواهش میکنم‌جواب بدید خیلی ممنون
    • سلام دوست عزیز درباره سوال پیامکی شما باید عرض کنم که اگر سرویس پیامک را در زمان افتتاح حساب برای خود فعال کرده باشید و هزینه آن را پرداخت کرده باشید، از همان تراکنش ابتدایی پیامک برای شما ارسال می شود. اما درباره وام باید از خود بانک سوال نمایید. موفق باشید
  • من خرید اینترنتی از ایرانسل من انجام دادام ولی هیچ پیامکی ضمن خرید اینترنتی برام ارسال نشد ، میخواستم بدونم این مشکلی پیش میاره یا نه
    • سلام در صورتی که عملیات شما به صورت کامل انجام شده است، جای نگرانی وجود ندارد و ممکن است قطعی در سمت سرویس ارسال پیامک فروشگاه باشد، اما اگر محصول تحویل داده نشده است، از سمت خود سایت ایرانسل من پیگیری انجام دهید. موفق باشید
    • سلام برای فعالسازی لطفا به یکی از شعب بانک خود مراجعه کنید و فرمهای مربوطه با تکمیل نمایید. موفق باشید
    • با سلام خیر، در صورتی که تا به حال از این سرویس استفاده نکرده اید، حتما باید به بانک مراجعه کنید. موفق باشید
  • با سلام وخسته نباشید چگونه پیامک واریز و برداشت بانک اینده غیر فعال و مجدد فعال کنم .توان مراجعه به بانک ندارم.ممنون از کمکتون خداوند نگهدارتان باشد
    • سلام دوست گرامی، فعال و غیرفعالسازی این سرویس، در حال حاضر تنها با مراجعه به بانک صورت می پذیرد و متاسفانه راه دیگری برای این کار وجود ندارد. امیدواریم همیشه سالم و سرزنده باشید
  • با عرض سلام و خسته نباشید بنده خدمتتون عارضم که پیامرسان ملت را دانلود و نصب کردم ولی چند روزی قطع بود لغو نصب کردم و دوباره نصب کردم ولی اصلا نه تایید میشه نه کدی ارسال میشه برای من و فقط به یه جمله تکراری تنظیمات اینترنتی خود را برسی کنید یا اینکه پیامرسان دچار مشکل شده اکتفا میکنه و اصلا جواب خاصی من نمیبینم خواهش میکنم راهنمایی کنیدبا سپاس فراوان
    • با سلام احتمالا نسخه تلفن همراه شما با نرم افزار سازگاری ندارد. باگ پیش آمده را به سایت سازنده اعلام نمایید تا راهنمایی شوید. موفق باشید
    • سلام به شما بازدید کننده گرامی این کار بسته به بانک عامل شما متفاوت است اما اگر بانک عامل شما امکان چنین کاری را بدهد، 2 هزینه سالیانه از شما دریافت خواهد کرد. موفق باشید
  • چطور میتونم smsبانک صادرات رو از طریق اینترنت غیرفعال کرد وآیا امکانش هست یا باید حتما به بانک مراجعه کنم مثلا بانک صادرات
    • با سلام و روز به خیر بازدید کننده گرامی مطابق اطلاعاتی که بر روی سایت خود بانک صادرات نیز درج شده است، از طریق مراجعه به بانک امکان غیرفعالسازی وجود خواهد داشت. البته احتمال تغییر در این قانون وجود دارد و شاید بتوانید از طریق همراه بانک این گزینه را غیرفعال کنید. موفق و پیروز باشید
  • سلام، وقت بخیر، من میخواستم برای عابر بانک سپه رمز دوم تعیین کنم ولی اشتباها کلید غیرفعالسازی رمز دوم رو زدم، الان برای تعیین رمز دوم باید چی کار کنم؟
    • با سلام و روز به خیر بازدید کننده گرامی در صورتی که غیرفعال کردن رمز را توسط دستگاه خودپرداز انجام داده اید، مجددا باید به بانک عامل خود مراجعه نمایید درخواست فعالسازی آن را ارائه دهید. موفق و پیروز باشید
  • سلام خسته نباشیداس ام اس بانک من ۱هفته هست غیر فعال شده بانک میگه از طرف ما نیست اگه پیامک از طرف گوشی مسدود شده باشه بانک میفهمه؟؟؟یا نه؟ لطفا پاسخگو باشد ممنون
    • با سلام و روز به خیر بازدید کننده گرامی مشکل دریافتی که برای شما ایجاد شده است، احتمال زیاد از سمت خود بانک باشد و یا سرویس ارسال پیامک شما غیرفعال شده باشد، به جز یک حالت، آنهم Spam کردن و یا Block کردن خط ارسال کننده بانک در Messaging تلفن همراه شما می باشد. امیدوارم مشکل شما برطرف گردد. موفق باشید
    • با سلام و روز به خیر بازدید کننده گرامی نه متاسفانه، راه دیگری وجود ندارد و مراجعه حضوری جزو الزامات آن می باشد. موفق و پیروز باشید
  • واسه من اس ام اس اومدواسه تمدیداس ام اس بانک سپه پیامک ۱روبه این شماره بفرستیداشتباه اون اس ام اس پاک شدالان چی بایدکنم؟
    • با سلام ضمن تشکر از بازدید شما از سایت sms.ir با توجه به تغییر شماره های بانکها در بازه های زمانی مختلف و احتمال ثابت نبودن شماره پیامکی مذکور، برای اطلاع از شماره جدید این بانک از نزدیکترین شعبه بانک سپه سوال نمایید. با تشکر
  • سلام خسته نباشيد من پيامك از بانك آيندم چن روزيه قطع شده به شعبه مراجعه كردم گفت اينجا همه چي درسته از گوشيه سيم كارتمو تو گوشي ديگه امتحان كردم بازم نيومد همراه اولم گرفتم گفت از سمت ما نيست خطتتون نرماله داريم همچين چيزي ؟ !!به نظرتون چيكا كنم 
    • با سلام و روز به خیر بازدید کننده گرامی این که مشکل از سمت تلفن همراه شما باشد تقریبا محال است، مگر اینکه دریافت را از سمت شماره اختصاصی بانک مسدود نموده باشید. احتمال زیاد مشکل از سمت بانک می باشد و سرویس شما غیرفعال شده است، حتی اگر پیامکهای تبلیغاتی خود را مسدود نمایید، از طرف بانک می توانید پیامک دریافت کنید. لطفا مجددا به بانک مراجعه نمایید و فعالسازی سالیانه سرویس را چک نمایید. موفق باشید
  • باسلام من یکسال اس ام اس دریافت کردم ازحسابم الان وقتش تموم شده دیگه پیام نمیده، میخوام تمدیدش کنم ایا باید به بانک مراجعه کنم یا با تلفن همراه میشه مبلغش رو واریز کرد دوباره فعالش کرد،ممنون
    • با سلام و روز به خیر بازدید کننده گرامی در حالت معمول سرویس پیامک بانکی به صورت خودکار تمدید می شود و نیازی به مراجعه مجدد به بانک نمی باشد. اما ممکن است باز هم در قرارداد اولیه بانک این مورد متفاوت باشد و برای تمدید نیاز به مراجعه به بانک باشد. فعالسازی و یا غیرفعالسازی این سیستم نیز بسته به بانک عامل می باشد. موفق باشید
    • سلام و وقت به خیر ارسال و یا عدم ارسال پیامکهای بانک را تنها را می توان از خود بانک عاملتان استعلام نمایید. یا مشکلی در سیستم اطلاعرسانی بانک برای شما به وجود آمده است که با مراجعه برطرف خواهد شد، یا سیستم اطلاعرسانی پیامکی شما به دلایلی غیرفعال گردیده است. در هر دو صورت با مراجعه به بانک خود، مشکل تعیین و برطرف خواهد شد. موفق باشید
  • با هرض سلام وخسته نباشیدپیامک های بانک ملی نا دو روز پیش ارسال میشد ولی از دو روز پیش دیگه پیامکی واسه من نمیاد به بانک هم رفتم گفت سرویس فعاله میخاستم بدونم ایراد کار از کجاست و اینکه واسه یه حساب دیگه هم که تو بانک ملی دارم این اتفاق افتادهبا تشکر
    • با سلام و روز به خیر بازدید کننده گرامی بدون شک مشکل از سمت بانک عامل شماست. به دلیلی سرویس پیامک ویژه بانک برای شما غیرفعال شده است که با مراجعه به بانک و بررسی دقیقتر توسط متصدیان بانک، مشکل برطرف خواهد شد. موفق باشید
  • سلام چون پیام های کارکرد حساب بانک ملی من قطع شده بود چند بار  به شعبه های بانک ملی مراجعه کردم و حتی فرم مجدد پر کردم. اما هنوز وصل نشده. لطفا پیگیری کنید  عضو سامانه بام هم هستم. ممنون 
    • سلام بازدید کننده گرامی با اینکه به احتمال بالا مشکل قطعی ارسال از سمت خود بانک برای شما اتفاق افتاده باشد، اما ممکن هم هست که خط ارسال کننده پیامکهای بانک را در تلفن همراه خود مسدود کرده باشید. برای بررسی دقیقتر به بخش پیامکهای خود رفته و در تنظیمات و گزینه های موجود در آن بخش، خطوط بلاک شده را بررسی نمایید. در غیراینصورت مجددا باید به بانک عامل خود مراجعه کنید، چرا که تنها مرجع بررسی و قادر به حل مشکل شما ، خود بانک ارائه دهنده خدمات است. موفق باشید
    • سلام به شما بازدید کننده گرامی این نوع پیامکها، معمولا مربوط به برداشتهای خدماتی است که بانک برای ارائه آن، هزینه خدمات را از حساب شما برداشت میکند (مانند هزینه سالیانه پیامک های مربوط به بانک که به صورت خودکار از حساب شما برداشت می گردد). البته ممکن است محتوای متن بسته به نوع بانک با یکدیگر متفاوت باشد، پس حتما برای اطمینان حاصل کردن از صحت این پیامکها، به بانک عامل خود مراجعه نمایید. موفق باشید
  • من دیروز سامانه پیامکیمو فعال کرد. ولی هیچ پیامکی دریلفت نمیکنم به احتمال زیاد کارمند بانک شماره رو اشتباهی‌‌وارد کرد  اگه اینطور باشه پیامک به شخصی دیگری فرستاده بشه  امکان خطر وجود داره 
    • با سلام خدمت شما بازدید کننده گرامی در صورتی که شماره به اشتباه وارد شده باشد، با مراجعه به بانک می توانید مجددا آن را فعال نمایید. اما اگر اطلاعات به شماره پیامکی دیگری ارسال گردد، خطری متوجه شما نمی شود. چرا که تنها اطلاعات موجود در پیامک، زمان تراکنش، میزان تراکنش و موجودی، شماره کارت و یا شماره حساب می باشد و اطلاعات دیگری در آن قید نمی شود. اما حتما جهت بررسی دقیقتر موضوع به بانک عامل خود مراجعه نمایید. موفق باشید
    • با سلام به شما بازدید کننده گرامی فعالسازی پیامکهای بانک تنها از طریق صادر کننده کارت صورت می پذیرد و امکان فعالسازی و یا غیرفعالسازی از سامانه پیامک امکان پذیر نمی باشد. از نظرات شما سپاسگزاریم
    • با سلام بازدید کننده گرامی با جستجویی در سایت بانک عامل خود پاسخ سوال خود را سریعتر دریافت می نمایید. همچنین می توانید برای تسریع در کار خود، به بانک عامل خود مراجعه نمایید. موفق باشید
  • چرا اگه خط همراه اول خاموش باشه بعداز 24 ساعت پیام هایی که ارسال شده  دریافت نمیشن ؟ایا میشه مدت اعتبار پیام های دریافتی رو افزایش داد؟
    • با سلام و روز به خیر بازدید کننده گرامی زمان انتظار دریافت پیامک، توسط اپراتور تعیین می گردد که این زمان همان 24 ساعت است. متاسفانه راهی برای تغییر و یا تعیین این زمان وجود ندارد. موفق باشید
    • با سلام دوست عزیز بدون شک دلیل نیامدن پیامکها از سمت بانک است، با مراجعه به بانک عامل خود، مشکل را مطرح نمایید. حتما مشکلتان برطرف خواهد شد. موفق باشید
  • با سلام من پولی از حساب برداشت نکردم میخواستم بدونم علت ارسال این پیام چیه*بانک شهر*انتقال وجه کارتيبرداشت از:***********مبلغ:133,000ريالموجودي:1,867,000 ريال1396/04/3 20:49:27
  • سلام.پیامک های بانک ملت به گوشیم نمیاد گوشیم نوت 4 سری اف هست.به بانک هم مراجعه کردم درست نشد یعنی نمیدونن مشکل چیه چون تو سیستم اونا ارسال موفقیت آمیزه هست.با ایرانسل صحبت کردم خطم مشکل نداره.فقط و فقط اس ام اس های بانک نمیاد سایر پیامهایی تبلیغاتی میاد.ممنون میشم پاسخگو  باشید 
    • با سلام و روز به خیر بازدید کننده گرامی این مورد در حیطه کاری مجموعه ایده پردازان نمی باشد، اما با توجه به شواهد سیاست هر بانک در این زمینه متفاوت است. با مراجعه به بانک عامل خود می توانید از میزان مبلغ حداقلی برای ارسال پیامک آگاهی پیدا نمایید. موفق و پیروز باشید
  • با سلام من از بانک مسکن شعبه امام خمینی اسلامشهر تسهلیات مسکن جوانان گرفته ام و خوشبختانه تمامی قسطها را بدون معوقه پرداخت کرده و می کنم.در بعضی از ماهها برای اینکه قسطها رو جلو بندازم دو قسط و یا بعضا سه قسط هم پرداخت کردم..من جمله ماه دی 1396، بانک برام اس ام اس امد که قسط شماره 55 و 56  با کد پی گیری فلان پرداخت شد .قسط بعدی رو که درماه بهمن پرداخت کردم متاسفانه شماره اقساط را قاطی کرده و دوباره نوشت قسط 56 با شماره پی گیری فلان واریز شد و عملا یه قسط من از بانک مبداء که پارسیان بوده کسر ولی در بانک مسکن لحاظ نشده است می خواستم ببینم باید چکار کنم .با وجود اینکه از بانک پارسیان تائیدیه دارم در ماه دیماه در یک روز با ساعات مشخص و کد پی گیری های جداگانه و حتی اس ام اس جداگانه با کد پی گیری جداگانه ...راهنمایی می فرمائید که حق از من کارگر ضایع نشود.سپاس  
    • با سلام و درود خدمت شما بازدید کننده گرامی در این طور مواقع دقیقا نمی توان گفت که اختلال پیش آمده در کدام قسمت و یا بانک است. بهترین روش برای فهمیدن دلیل این اشتباه، رجوع به همان شعبات مبدا و مقصد است. در ابتدا از بانک مقصد (بانک مسکن) پیگیری صحت پرداخت را انجام دهید و بسته به پاسخ داده شده آنها، تصمیم گیری نمایید. قطعا با پیگیری شما مشکل برطرف خواهد شد و ما امیدواریم زمان زیادی از شما را اشغال نکند. موفق باشید
    • با سلام بازدید کننده گرامی در صورتیکه تا به حال این سرویس را برای خود فعال نکرده اید، لازم است حداقل یکبار به بانک مراجعه نمایید. اما بعد از آن بسته به اینکه خدمات خود را از چه بانکی دریافت می کنید، می توانید از طریق پرتال آن بانک اقدام به فعالسازی و یا غیرفعالسازی نمایید. موفق و پیروز باشید
  • باسلام آیا راه حلی برای غیرفعال کردم  دریافت پیامک مبنی بر ب سامانه همراه بانک خوش امدید برای هر بار ورود ب همراه بانک وجود داره؟
    • با سلام اگر در خود نرم افزار همراه بانک چنین امکانی وجود داشته باشد، می توانید این گزینه را غیرفعال کنید، در غیراینصورت باید از خود بانک سوال کنید که آیا چنین امکانی را دارند یا خیر. موفق باشید
    • سلام اگر بر روی حسابی دستور ویژه، مسدود، غیرقابل برداشت و یا راکد گذاشته شده باشد، به مشتری از طریق پیامک اطلاعرسانی می گردد. موفق باشید
  • سلام من یک بار برای فعال سازی پیامک به بانک و شعبه مراجعه کردم و فعال شد الان اون خط از دسترسم خارج شده برای فعال سازی خط جدیدم بازم باید به شعبه مراجعه کنم یا از طریقه نرم افزار بام که دارم میشه شماره رو عوض کنم؟ ممنون و خسته نباشید
    • با سلام با توجه به اینکه شماره همراهی که در سامانه بام استفاده می شود، باید با شماره ای که به بانک اعلام شده باشد یکسان باشد، فکر میکنم از طریق نرم افزار امکان تغییر وجود نداشته باشد. موفق باشید
  • وقت بخیر ،میخاستم بپرسم کارت بانکی قبلیم سوخت ،کارت جدید گرفتم،موقع خرید یا شارژ (پیامک) برداشت  یا واریز و مانده می اومد ؛؛با کارت جدیدم پیامک میاد؟؟؟
    • با سلام قانون مشخصی برای این کار نیست، ولی فکر میکنم برخی از بانکها این خدمت رو ارائه میدن و بر اساس اون هزینه رو از صاحب حساب کسر میکنن.
    • سلام در ابتدای اجرای طرح، برخی بانکها محدودیتهای ریالی اعمال کردند، مثلا زیر 30000 تومان پیامک ارسال نمی شد. اما با تغییرات صورت گرفته شده و پرداخت هزینه سالیانه توسط خود شخص، گمان میکنم که دیگر محدودیت ریالی وجود ندارد و پیامک برای هر تراکنشی ارسال می شود. موفق باشید
  • سلام من در زمان افتتاح حساب در بانک پاسارگاد هیچ فرمی مبنی بر ارسال پیامک پر نکردم . اما برای دو واریزی که همان موقع افتتاح حساب به حساب داشتم برایم اس ام اس آمد و فکر کردم فعال شده است. اما حالا هر تراکنشی اعم از واریز یا برداشت انجام میدهم پیامکی برایم ارسال نمیشود. گیج شدم که الان این سیستم برای من فعال است یا خیر؟
    • سلام سرویس پیامک تراکنش برای حساب شما فعال نمی باشد و باید فرم های مربوطه را در بانک تکمیل نمایید. ظاهرا هزینه چند پیامک ابتدایی توسط بانک پرداخت می شود و با سرویس مورد نظر متفاوت است. موفق باشید
    • با سلام با توجه به انتقال هزینه سالیانه پیامکهای بانک به مشترک، دلیل قطعی های یکباره پیامکها، کسر هزینه آن از حساب مشترک می باشد که در هر سال به صورت خودکار اطلاعرسانی و هزینه آن برداشت می شود. اگر در اینترنت بانک و یا موبایل بانک رفاه، گزینه ای برای فعالسازی پیامکهای اطلاعرسانی وجود دارد، نیازی به حضور به بانک نمی باشد، اما اگر وجود نداشته باشد، ناچار هستید به صورت حضوری به بانک خود مراجعه کنید. موفق باشید
    • با سلام و روز به خیر بازدید کننده گرامی با توجه به اینکه خدمات هر بانک متفاوت می باشد، باید به بانک عامل خود مراجعه نمایید. موفق و پیروز باشید
    • سلام با تنها کارت بانکی نمی توان اطلاعات حساب و یا شماره موبایل را تغییر داد و حتما نیاز به ارائه کارت شناسایی صاحب حساب می باشد. اگر پیامک برای شما ارسال می گردد و تغییری در آن به وجود نیامده است می توانید نسبت به این مورد اطمینان حاصل کنید ولی اگر دریافت پیامک بانک برای شما قطع شده است، حتما به بانک عامل خود مراجعه کنید. موفق باشید
  • چقدر سوال های چرت و پرت میپرسین ،خانم پیام داده که پیگیری کنین چرا اس بانک برام نمیاد خب واقعا نمی دونی که به این سایت چه ربطی داره که بخواد پیگیری کنه چرا اس بانک برات نمیاد!!!!اینجا فقط یه اطلاعات به شما داده میشه بانک در خونت که نیست!!!اعصابت رو برم ادمین جان با این سوال ها,,,وای خدا یارو نوشته چرا اس بانک من غیر فعال شده??
    • سلام از نظر شما متشکرم. در ایده پردازان تا جایی که امکان پذیر باشد راهنمایی های لازم صورت می گیرد (چه در تماس تلفنی و چه در پاسخگویی های متنی) و مشکلی در پاسخگویی وجود ندارد. موفق باشید
  • من پیامک بانک ملی رو فعال کردم. فقط زماتی که گوشی روشن هست پیامک تراکتشها میاد.مثلا وقتی شب سود حسابم واریز میشه اکر گوشی خاموش باشه و صبخ‌روشن کنم دیگه پیامکش نمیاد.حتما شب باید روشن بزارم تا پیامک واریز سود بیاد. ایا توی گوشی تنظیماتی داره یا ..؟
    • با سلام رسیدن یا نرسیدن پیامک در این مواقع ارتباطی با تلفن همراه شما ندارد و کاملا در اختیار اپراتور می باشد. معمولا پیامکها باید تا 12 ساعت پس از ارسال و خاموش بودن تلفن همراه گیرنده نیز به محض روشن شدن دریافت شود که ظاهرا این زمان تغییر کرده است و کوتاهتر شده است. متاسفانه راهی برای دریافت شدن مجدد این پیامکها وجود ندارد. موفق باشید
    • با سلام قبلا چنین امکانی نبود، اما فکر میکنم که برخی بانکها این امکان را فراهم کرده باشند که نیاز به مراجعه حضوری به شعبه همان بانک است. موفق باشید
    • با سلام بازدید کننده گرامی برای غیرفعالسازی به یکی از شعب بانک عاملی که پیامکها از طرف آن برای شما می آید، مراجعه نمایید و درخواست حذف شماره را از سامانه بانک اعلام نمایید. موفق باشید
  • سلام خسته نباشید بنده اس ام اس بانکم روی یه خط  میاد که اون خط از دسترسم خارج شده میخواستم‌بدونم چه جوری میشه اس ام اس بانکم رو از روی خط قبلی لغو کنم و از شماره جدیدم اس ام اس بانک رو دریافت کنم.
    • با سلام بازدید کننده گرامی تنها راه تغییر مراجعه حضوری به بانک می باشد. در کل برای تغییر شماره یک بار مراجعه به بانک ضروری است. موفق باشید
  • باعرض سلام و خسته نباشید خواستم خدمتتون سوال کنم که آیا میشه برای یک حساب بانکی که برای شرکت باز کردیم جهت دریافت پیامک بانک دو تا خط تلفن بدیم یعنی به اینصورت که پیامک برداشت یا واریز از سوی بانک برای دوتا خط تلفن ارسال بشه
    • با سلام و روز به خیر بازدید کننده گرامی به احتمال بسیار بالا امکان پذیر است. با مراجعه به شعبه خود این مورد را جویا شوید. البته ممکن است این خدمت در تمام بانکها به صورت متشابه، انجام نگردد. موفق باشید
    • سلام پیشنهاد می شود یکبار به بانک عاملی که پیامک از آن برای شما ارسال می شود مراجعه نمایید (البته همراه با مدارک خط خریداری شده) اگر به نتیجه نرسیدید، الزاما این کار باید توسط خود شخص صاحب حساب صورت پذیرد.