-->

آیا برای ارسال پیامک به افرادی که

پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند دچار مشکل شده اید؟

پیامک مسدود مخابراتی

برای ورود به سامانه پیامک sms.ir نام کاربری (شماره موبایل) و رمز عبور خود را وارد نمایید

نام کاربری خود را وارد نمایید

رمز عبور را وارد نمایید

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

ثبت نام در سامانه پیامک sms.ir کمتر از یک دقیقه زمان خواهد برد. شماره موبایل خود را وارد نمایید تا پس از ایجاد حساب، اطلاعات ورود را برایتان ارسال کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید شماره موبایل و ایمیل خود را وارد نمایید. ما در کمتر از ۵ دقیقه رمز عبور را برایتان ارسال می کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

ایمیل خود را وارد نمایید

برگشت به صفحه ورود

Close

چند اشتباه رایج در ارسال پیامک تبلیغاتی

چند اشتباه رایج در ارسال پیامک تبلیغاتی
به این مطلب امتیاز دهید

چند اشتباه رایج در ارسال پیامک تبلیغاتی وجود دارد که باعث می شود شما از ارسال های تبلیغاتی بازخورد مناسب را دریافت نکنید. دانستن اشتباهات می تواند شما را در دریافت نتیجه مطلوب یاری نماید. بسیاری از کاربران و استفاده کنندگان از سامانه های ارسال پیام تبلیغاتی که ادعا می کنند از ارسال پیام کوتاه نتیجه ای نگرفته اند، با اصول ارسال پیام آشنا نبوده اند.

مقاله پیشرو می تواند چند اشتباه رایج در ارسال پیامک تبلیغاتی را به نقاط قوت شما در حوزه ارسال پیام تبلیغاتی تبدیل نماید.

چند اشتباه رایج در ارسال پیامک تبلیغاتی :

برای ارسال زمان های مرده و زمان های طلایی وجود دارد. بیشتر ارسال ها در زمانهای مرده انجام می شود. زمان های مرده و طلایی برای هر کسب و کار متفاوت است و بر مبنای دانستن و آشنایی کامل محدوده ارسال و افراد گروه هدف مشخص می شود . برای مثال بهترین زمان برای ارسال پیام های تبلیغاتی فروشگاه های زنجیره ای می تواند روزهای سه شنبه و یا چهارشنبه باشد.

 

متن های ارسالی را بدون اشتباه املایی بنویسید و البته کلیشه ای هم ارسال نکنید. متن هایی که خلاقیت دارند و در آن ها از سمبل برای نگارش استفاده شده است می تواند تاثیرگذار باشد.

برای متن تبلیغاتی خودتان زمان بگذارید و متنی را ارسال نمایید که ارزشی به مشتریان شما بدهد. همواره در نوشتن متن هایتان به این فکر کنید که بین شما و دیگر همکارانتان در کسب وکارتان، چرا مشتریان باید شما را انتخاب نمایند.

 

شما در بهترین زمان عالی ترین و تاثیرگذارترین متن ها را که ارسال کنید می بایست راه درست ارتباطی را برای گیرندگانتان نشان دهید. ایمیل، آدرس، شماره تماس ثابت، آدرس شبکه های اجتماعی و … را در انتهای متن هایتان قرار دهید.

اگر می خواهید در بین دیگر همکارانتان انتخاب همیشگی مشتریان باشید و یا از همان ابتدا قدمی برای ایجاد اعتماد برای مشتریانتان بردارید، هرگز هرگز و هرگز شماره موبایل را به عنوان راه ارتباطی خود معرفی نکنید.

شماره موبایل نماد کامل بی اعتمادی است و مشتری احساس می کند هر زمان که شما بخواهید پاسخش را می دهید و در شرایط اضطراری اش شاید شما پاسخگو موبایل نباشید و یا اصلا شماره شما در دسترس نباشد.

سه اصل بالا را در زمان های ارسال پیام های تبلیغاتی خود بررسی نمایید و ببینید آیا به صورت اصولی ارسال پیام بازاریابی و فروشتان را انجام داده اید یا خیر ؟

 


هنوز نظری داده نشده است