-->

آیا برای ارسال پیامک به افرادی که

پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند دچار مشکل شده اید؟

پیامک مسدود مخابراتی

برای ورود به سامانه پیامک sms.ir نام کاربری (شماره موبایل) و رمز عبور خود را وارد نمایید

نام کاربری خود را وارد نمایید

رمز عبور را وارد نمایید

درصورتیکه رمزعبور خود را فراموش کرده اید حرف P را به 300077 ارسال نمایید.

ثبت نام در سامانه پیامک sms.ir کمتر از یک دقیقه زمان خواهد برد. شماره موبایل خود را وارد نمایید تا پس از ایجاد حساب، اطلاعات ورود را برایتان ارسال کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید شماره موبایل و ایمیل خود را وارد نمایید. ما در کمتر از ۵ دقیقه رمز عبور را برایتان ارسال می کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

ایمیل خود را وارد نمایید

برگشت به صفحه ورود

Close

چگونه از جمعه سیاه برای فروش بیشتر استفاده کنیم؟

چگونه از جمعه سیاه برای فروش بیشتر استفاده کنیم؟
به این مطلب امتیاز دهید

اگر علاقه‎مند به خریدهای اینترنتی و یا فعال در حوزه‎ی کسب و کار باشید، حتما عبارت Black Friday (جمعه‎ سیاه) به گوش‎تان رسیده و یا در این روز از تخفیف‎های شگفت انگیزش استفاده کرده‎اید. در این روز اکثر فروشگاه‎ها در سرار جهان حراج‎هایی باورنکردنی برای محصولات خود می‎گذراند. کسب و کارهای ایرانی هم چندسالی‎ست از این رویداد استقبال کرده‎اند و این جمعه رقابت قابل توجهی برای جذب مخاطب و فروش با یکدیگر دارند. اگر شما هم به بلک فرایدی علاقه دارید در ادامه همراه باشید تا ببینیم فلسفه‎ی این روز چیست و چگونه از جمعه‎ سیاه برای فروش بیشتر استفاده کنیم؟

جمعه‎ سیاه (Black Friday) چیست؟

جمعه سیاه آخرین جمعه‏ ی ماه نوامبر و روز پس از عید شکرگزاری در آمریکا است. به  این روز، روز خرید هم می‎گویند. در واقع این روز ابتدا در سال ۱۹۶۰ در کشورهای مسیحی برگزار شد، و به تدریج به تمامی کشورهای دنیا راه پیدا کرد. می‎توان گفت بلک فرایدی مهم‎ترین رویداد برای خریداران و فروشندگان محصولات است. تخفیفی که صاحبان برندها در این روز برای مشتریان خود در نظر می‎گیرند، مزیت‎های فرآوانی برای‎شان به همراه دارد.

در کشورهای دیگری مانند کانادا، بریتانیا، برزیل، فرانسه و بسیاری دیگر میزان فروش در این روز آماری نزدیک به حداقل دو تا سه برابر فروش روزهای عادی می‎دهد. مردم ساعت‎ها قبل از آغاز این رویداد، صف‎های طولانی در کنار فروشگاه‎ها تشکیل می‎دهند و یا سایت‎های فروش آنلاین گاه با اختلال، کندی و یا از کار افتادن به دلیل هجوم کاربران به صفحات‎شان روبرو می‎شوند. تمام این موارد و حتی بیشتر گواه بر این است که این روز مهم در سالیان اخیر با استقبال عجیبی روبرو شده و کسب و کارها از آن نباید غافل شوند.

۳ راه حل مهم برای فروش بیشتر در جمعه‏‎ سیاه

 

این نکته را بدانید که خریداران شما تا بلک فرایدی صبر نمی‎کنند. حدود ۴۵ درصد از مردم چند روز قبل از جمعه به سایت شما سر می‎زنند و کالاهای تخفیف خورده و قیمت‎های آن‎ها بررسی می‎کنند. بنابراین از یک هفته قبل در خبرنامه‎های سایت، شبکه‏‎های اجتماعی و هر کانال اطلاع رسانی‎ای که دارید شروع به تبلیغ کنید . محصولات خود را آپلود کرده و با ترفندهای مختلف تبلیغاتی هیجان خرید و رسیدن روز جمعه را به مشتریان القا کنید. تست‎های لازم را پیش از شروع رویدادها روی سایت انجام دهید تا مشتری در هنگام خرید با مشکل و قطعی مواجه نشود.

اگر خودتان را به جای مشتری بگذارید متوجه می‎شوید که در هنگام ورود به سایت، به دنبال راهنمایی‎ست که در سریع ترین زمان ممکن او را به آنچه می‎خواهد برساند. اغلب مردم مخصوصا در جمعه سیاه یا بلک فرایدی برای خرید از سایت‎های اینترنتی به دلیل آشنا نبودن با آن به راهنما نیاز دارند. این راهنما باید جذاب باشد. مثلا محصولات محبوب یا آن‎هایی که تخفیف بالایی دارند را در صفحه نخست سایت با طراحی تبلیغاتی متفاوتی قرار دهید. در این صورت به محض ورود کاربر به سایت، به آن لینک رفته وب احتمال زیادی از شما خرید می‎کند. این کار به نوعی راهنمای هدیه به مشتری نام دارد.

به مشتریان وفادار خود به طور خاص و ویژه پیام‎ دهید و آن‎ها را از تخفیف خود در روز جمعه‎ سیاه آگاه کنید. این کار اگر در زمان مناسب و به افراد درست انجام شود، شانس فروش شما به میزان قابل توجهی بالا می‎برد. ایجاد حس خوب در مخاطب یکی از بهترین روش‎ها در بازاریابی است. همچنین ممکن است شما در این روز مشتری های جدیدی داشته باشید، پیشنهاد می‎شود برای آن‎ها مزایایی در نظر بگیرید تا دوباره به سایت برگردند. و یا در صفحات کالا، پیشنهاد دهید چه کالاهای مرتبط و مشابه‎ای می‎توانند بخرند. هرچقدر در این مسیر برای مشتری‎ها دسته‎بندی‎های ویژه در نظر بگیرید به نفع برند شما خواهد بود.

جمعه سیاه یک فرصت طلایی برای برند شماست. در ایران این روز به یکی از مهم ترین رویدادها برای جذب مشتری و فروش بالا تبدیل شده  است.  برای بهره بردن از این اتفاق، پیش از هرچیز فروشگاه اینترنتی خود را برای این رویداد آماده کنید. تبلیغات اساسی را انجام دهید و تلاش کنید مشتری پس از این روز باز هم به سایت شما سر بزند. اگر سود خود و کاربر را درست بسنجید و شرایطی را فراهم کنید که بیشترین بازخورد را داشته باشید، به هدف اصلی جمعه سیاه رسیده‎اید.

 


هنوز نظری داده نشده است