-->

آیا برای ارسال پیامک به افرادی که

پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند دچار مشکل شده اید؟

پیامک مسدود مخابراتی

برای ورود به سامانه پیامک sms.ir نام کاربری (شماره موبایل) و رمز عبور خود را وارد نمایید

نام کاربری خود را وارد نمایید

رمز عبور را وارد نمایید

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

ثبت نام در سامانه پیامک sms.ir کمتر از یک دقیقه زمان خواهد برد. شماره موبایل خود را وارد نمایید تا پس از ایجاد حساب، اطلاعات ورود را برایتان ارسال کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید شماره موبایل و ایمیل خود را وارد نمایید. ما در کمتر از ۵ دقیقه رمز عبور را برایتان ارسال می کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

ایمیل خود را وارد نمایید

برگشت به صفحه ورود

Close

چگونه با مشتری صحبت کنیم ؟

چگونه با مشتری صحبت کنیم ؟
به این مطلب امتیاز دهید

برقراری ارتباط با مشتری راه و روش و اصول خودش را دارد و برای بقای کسب و کار باید بدانیم چگونه با مشتری صحبت کنیم. ارتباط با مشتری می تواند بر اساس ارائه اطلاعات محصولتان به مشتری باشد و یا حتی به نوعی پیش رود که از مشتریان بازخورد خدمات ارائه شده را دریافت نمایید و در واقع از آن ها بابت انتخاب شما نظرسنجی نمایید.

هرچقدر محصول شما کارا باشد بازم هم نیاز دارید تا نحوه و اصول صحبت با مشتری را بدانید.

چگونه با مشتری صحبت کنیم ؟

 

با مشتری خود مودب، با آرامش و صبوری و با احترام برخورد کنید. این سه اصل منحصر به مشتریان حضوری نیست. حتی در مکالمه با تلفن نیز این اصول را رعایت کنید. تمام افراد در هر مقطعی با مشتری هستند یا خدمات دهنده. هر زمان با مشتری خود مواجه شدید به طوری رفتار کنید که دوست دارید با شما نیز همان طور رفتار شود.

برای مثال احوال پرستی شما با دوستانتان صمیمانه است اما لحن مودبانه برای مشتریان استفاده می شود. شما ممکن است از دوستتان بپرسید “کمکی نمی خوایی؟ “اما در مقابل برای مشتری از عبارت “چطور می توانم کمکتان کنم ” استفاده می کنید.

زمانی که با مشتری خود در حال صحبت هستید بر اساس نوع صحبت، سطح دانش مشتری، نوع محصول و … از کلمات ملموس استفاده کنید. با توجه به سوالاتی که از شما پرسیده می شود نیز پاسخ های مناسبی ارائه دهید. اگر قرار باشد پاسخ ها یکسان و بدون تفاوت باشد، به جای فرد از منوی پاسخگو و یا ربات استفاده می شد!

برای مثال :

الف :سلام من چطور میتونم خطمو خدماتی کنم ؟

ب :از منوی شرایط خدماتی سازی استفاده کنید.

الف:شرایط خاصی وجود داره ؟

ب:در همان منوی شرایط خدماتی سازی ذکر شده است.

اگر به این صورت پاسخ شما داده شود چه احساسی خواهید داشت. احتمالا خواهید شنید که ممنونم. ببخشید مزاحم شدم! مشتری اولین و برترین کار شماست. می بایست به آن بهای زیادی داده شود.

همان طور که همه به دنبال احترام و دریافت خدمات عالی هستند، استفاده بیش از حد از کلامات ببخشید، عذر می خوام، شرمنده، مصدق اوقات شریف حضرتعالی شدم و …. باعث ایجاد احساس بدی می شود.

درست است که باید برای مشتری زمان بگذارید اما زمان نیز ارزشمند است. لازم نیست از سیر تا پیاز تولید و مشکلات بازار و … را شرح دهید تا مشتری با شما همسو شود. کافیست خوب بشنوید و متوجه شوید که نیاز مشتری شما چیست و توضیحات لازم را به مشتری ارائه دهید.

 


هنوز نظری داده نشده است