-->

آیا برای ارسال پیامک به افرادی که

پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند دچار مشکل شده اید؟

پیامک مسدود مخابراتی

برای ورود به سامانه پیامک sms.ir نام کاربری (شماره موبایل) و رمز عبور خود را وارد نمایید

نام کاربری خود را وارد نمایید

رمز عبور را وارد نمایید

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

ثبت نام در سامانه پیامک sms.ir کمتر از یک دقیقه زمان خواهد برد. شماره موبایل خود را وارد نمایید تا پس از ایجاد حساب، اطلاعات ورود را برایتان ارسال کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید شماره موبایل و ایمیل خود را وارد نمایید. ما در کمتر از ۵ دقیقه رمز عبور را برایتان ارسال می کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

ایمیل خود را وارد نمایید

برگشت به صفحه ورود

Close

کاربرد پیامک برای تشریفات و خدمات مجالس

کاربرد پیامک برای تشریفات و خدمات مجالس
به این مطلب امتیاز دهید

کاربرد پیامک برای تشریفات و خدمات مجالس درهماهنگی و ارتباط با مشتریان و نیز ارتقا کیفیت خدمات می تواند نقش پررنگ و ملموسی داشته باشد.

تشریفات و خدمات مجالس یکی از کسب و کارهای مناسب ارسال و دریافت پیامک می باشد. هم برای تبلیغ و شناخته شدن و هم برای ارتباط با افرادی که می خواهند با شما مجالسشان را برپا نمایند، پیامک گزینه اقتصادی، کاربردی و مناسبی است.

سامانه ارسال پیامک انبوه ایده پردازان می تواند شما را در این روند همراهی نماید اما اینکه برای تبلیغ و یا ارتباط با مشتریان خود، به چه صورت عمل نمایید، در همین مقاله ارائه می شود.

 

کاربرد پیامک برای تشریفات و خدمات مجالس :

تبلیغات:

حوزه فعالیت خدمات مجالس بسیار گسترده است. می توانید تشریفات یک تولد را برعهده داشته باشید، می شود ارائه دهنده خدمات عروسی باشید؛ تشریفات یک سمینار و  ….

برای هر گروه مخاطب می توانید پیشنهاد دهنده خدمات مناسبش باشید. با کمک بانک مشاغل، به مدیران شرکتها بابت برگزاری خدمات سمینارها و یا جلسات خاص، پبشنهادات ویژه ارائه دهید.

با مدارس جهت برگزاری جشن های سالانه و خاص در ارتباط باشید.

در مقیاس بزرگتر برای تالارهای عروسی ارسال پیامک همکاری بفرستید.

علاوه بر ارسال پیامک به اصناف می شود به منطقه و یا شهر خاصی که محدوده فعالیتتان است، پیام تبلیغاتی بفرستید و با ارائه گزارش ارسال از نحوه ارسال پیام و بازخورد اطمینان حاصل نمایید.

ارتباط با مشتری:

مشتریان مهمترین دلیل بقای هر کاری هستند. ارتباط با آنان و دریافت نظراتشان شما را در ارتقا کیفیت کاری کمک می نماید. در زمان دریافت سفارشات جزئیات سفارش را از طریق پیامک می شود به مشتری اطلاع داد. برای مثال خدمات و تشریفات یک سمینار را بر عهده دارید. اطلاعات جایگاه ویژه، تزئینات بخش مجری، پذیرایی بین برنامه و نحوه آن، نوع خوراکی و نوشیدنی، لیست غذاهای ناهار و نحوه سرو، نحوه چیدمان و …. مواردی است که با کمک تجربه شما و نظر مشتریتان ارائه می شود.

برخی از موارد همانند هارمونی رنگ ها، زمان برنامه ها، تعداد مهمانداران و …  را از طریق ارسال پیامک به مشتری خود اطلاع دهید.

در پایان مراسم، نظرات و کیفیت خدمات را بررسی نمایید و با همین جزئیات کاربرد پیامک برای تشریفات و خدمات مجالس با دیگر همکارانتان تفاوت عمده ای داشته باشید.

 


هنوز نظری داده نشده است