-->

آیا برای ارسال پیامک به افرادی که

پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند دچار مشکل شده اید؟

پیامک مسدود مخابراتی

برای ورود به سامانه پیامک sms.ir نام کاربری (شماره موبایل) و رمز عبور خود را وارد نمایید

نام کاربری خود را وارد نمایید

رمز عبور را وارد نمایید

درصورتیکه رمزعبور خود را فراموش کرده اید حرف P را به 300077 ارسال نمایید.

ثبت نام در سامانه پیامک sms.ir کمتر از یک دقیقه زمان خواهد برد. شماره موبایل خود را وارد نمایید تا پس از ایجاد حساب، اطلاعات ورود را برایتان ارسال کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید شماره موبایل و ایمیل خود را وارد نمایید. ما در کمتر از ۵ دقیقه رمز عبور را برایتان ارسال می کنیم.

شماره موبایل خود را وارد نمایید

ایمیل خود را وارد نمایید

برگشت به صفحه ورود

Close

SMS  در خدمت کسب و کارهای کوچک و متوسط

SMS  در خدمت کسب و کارهای کوچک و متوسط
به این مطلب امتیاز دهید

پیامک برای کسب کارهای کوچک و متوسط

SMS  در خدمت کسب و کارهای کوچک و متوسط

امروزه رشد یک تجارت به معنای ارتباط و تعامل مداوم با مشتریان بالقوه و موجود است. مشتریانی که نه تنها خدمات خوبی را طلب می کنند بلکه انتظار برقراری ارتباط منظم را نیز دارند. این انتظارات فزاینده برای مشاغل کوچک جهت پیدا کردن راههای خوب و در دسترس برای تعامل با مشتریان ، یک چالش مداوم را ایجاد می کند.

با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر کشور بدون در نظر داشتن بودجه های کلان و منابع گسترده ، رعایت این مطالبات برایSME(کسب و کارهای کوچک و متوسط )دشواراست. و نمی توان از یک کسب و کار در حال رشد انتظار داشت که در کنار هزینه هایی که روز به روز به آن افزوده می شود بودجه تعامل با مشتریان خود را به راحتی تامین نماید.

بنابراین ، چگونه یک SME رو به رشد با بودجه محدود خود می تواند تجارت خود را به طور مؤثر به بازار عرضه کند و با مشتریان خود درگیر شود؟ یک راه استفاده از پیام کوتاه است.

در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا مشاغل در حال رشد به پیام کوتاه روی آورده اند:

صاحبان مشاغل که از پیام کوتاه استفاده می کنند ، یکی مزایای صرفه جویی در هزینه ها را رشد مینی امپراتوری های خود می دانند. در اینجا ما به سه مورد نگاه می کنیم که پیامک به عنوان یک ابزار ارزشمند جهت کمک به مشاغل برای دستیابی به مشتریان (و اهداف آنها) اثبات می شود.

یکی از کافی نت ها  ، از زمان افزودن پیام کوتاه به استراتژی بازاریابی خود ، افزایش سود را اعلام کرده است. به گفته مدیریت این کافی نت ، او از پیامک ها برای ارسال پیامک های مرتبط با بازاریابی و تبلیغات  استفاده می کند و می گوید ، “این سرویس به صرفه جویی در تجارت من بسیار کمک کرده است. من دیگر نیازی به تماس با مشتری های خود ندارم ، فقط یک پیامک ساده ارسال می کنم. من دریافتم که سود من با استفاده از پیام کوتاه به طرز چشمگیری افزایش یافته است. “

یکی از کسب و کار استارآپی کوچک ، از پیامک به عنوان ابزاری برای برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان استفاده می کند. به گفته موسس این استارآپ ، پیامک ابزاری مقرون به صرفه و آسان برای اطلاع رسانی به مشتریان است” ما از پیامک جهت ارسال زمان جمع آوری لباس های شسته شده و ساعات کار استفاده می کنیم و همین منجر به کاهش در پیگیری مکالمات تلفنی و یادآوری به مشتریان شده است.”

ودر آخر یک شرکت تازه تاسیس صوتی و تصویری ست که از پیامک برای بازاریابی و توسعه تجارت استفاده می کند. به گفته مدیریت مجموعه ، “پیام کوتاه برای اطلاع رسانی  محصولات ویژه و جدید استفاده میگردد  و با تأثیر و استقبال خوبی مواجه می شود.

اینها نمونه های خوبی در مورد چگونگی استفاده SME ها از پیامک برای نه تنها معرفی مشاغل خود است ، بلکه همچنین با مشتریان به شیوه ای مقرون به صرفه و قابل اعتماد ارتباط و تعامل ایجاد می کند . پیامک مقرون به صرفه، مستقیم ، به سرعت قابل پاسخگویی و از همه مهمتر ، ارتباط بین مشاغل و مشتریان را با تهیه کانال ارتباطی دو طرفه شخصی تغییر می دهد. چرا که قدرت دنیای تجارت امروز با ارتباطات شکل میگیرد.


هنوز نظری داده نشده است