لوگوی sms.ir
ورود / ثبت نام
لوگوی sms.ir
customersImage

خدماتی سازی خطوط

crayon-faq

شرایط خدماتی سازی خط ۳۰۰۰:

کاربران حقوقی دارای شناسه ملی ، کد اقتصادی و شماره ثبت (درخواست کاربران حقیقی از سوی همراه اول پذیرفته نمی شود) که تمایل دارند به تمامی شماره های همراه اول پیامک ارسال نمایند می بایست تعهد دهند که هیچگونه پیامک تبلیغاتی از طریق خطوط خدماتی ارسال  نکنند بدین منظور  بایستی فرم “تعهدنامه تعریف شماره خدماتی” که در پیوست موجود می باشد را در سربرگ شرکت خود تکمیل نموده، با امضا و مهر شرکت، اصل فرم را ارسال نمایند.  به همراه تعهدنامه می بایست لیست شماره مشتریان در فایل اکسل نیز ارسال گردد(حتما ۴۰۰ الی ۵۰۰ شماره همراه اول). هم چنین علاوه بر تعهدنامه و لیست فایل اکسل شماره مشتریان ارائه سفته به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال الزامی می باشد. در تکمیل تعهدنامه لطفا موارد زیر رعایت گردد :

  1. تعهدنامه باید در سربرگ شرکت با امضا و مهر شرکت باشد. (حتما به صورت تایپ شده باشد و دست نویس مورد پذیرش اپراتور نمی‌باشد)
  2. تمامی اطلاعات به صورت کامل نوشته شود.
  3. آدرس سایت باید معتبر بوده و نام کامل شرکت مذبور و زمینه فعالیت مرتبط، در سایت معرفی شده، به راحتی قابل رویت باشد.
  4. آدرس ایمیل حتما باید سازمانی باشد.
  5. تلفن همراه نماینده، باید همراه اول و به نام ایشان باشد.
  6. جامعه هدف، به صورت کامل ذکر شود. در قسمت موضوع محتوای پیامک خدماتی، توضیحات در مورد کاربرد شماره به صورت شفاف و واضح با جزئیات اعلام گردد.
  7. نوع فعالیت شرکت به طور دقیق نوشته شود.

لطفاً پیش از تکمیل فرم خدمات سازی قوانین را از پایین صفحه مطالعه نمایید.

تعهدنامه ۳۰۰۰

تصویر نمونه سفته تضمین

شرایط خدماتی سازی خط ۱۰۰۰:

کاربران حقوقی دارای شناسه ملی ، کد اقتصادی و شماره ثبت (درخواست کاربران حقیقی از سوی همراه اول پذیرفته نمی شود ) که تمایل دارند به تمامی شماره های همراه اول پیامک ارسال نمایند می بایست تعهد دهند که هیچگونه پیامک تبلیغاتی از طریق خطوط خدماتی ارسال  نکنند بدین منظور  بایستی فرم “تعهدنامه تعریف شماره خدماتی” که در پیوست موجود می باشد را در سربرگ شرکت خود تکمیل نموده، با امضا و مهر شرکت، اصل فرم را ارسال نمایند. به همراه تعهدنامه می بایست لیست شماره مشتریان در فایل اکسل نیز ارسال گردد(حتما ۴۰۰ الی ۵۰۰ شماره همراه اول). علاوه بر تعهدنامه و لیست فایل اکسل شماره مشتریان ارائه سفته به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال الزامی می باشد ( مطابق با نمونه سفته  فقط قسمت های زرد رنگ مشخص شده در کادر پایین سفته پر گردد + مهر شرکت و امضا صاحبان امضا) برای تعهد عدم ارسال پیامک تبلیغاتی ارسال نمایند. در تکمیل تعهدنامه لطفا موارد زیر رعایت گردد :

  1. تعهدنامه باید در سربرگ شرکت با امضا و مهر شرکت باشد. (حتما به صورت تایپ شده باشد و دست نویس مورد پذیرش اپراتور نمی‌باشد)
  2. تمامی اطلاعات به صورت کامل نوشته شود.
  3. بند د تعهدنامه بخش ۲ که مربوط به سفته می باشد، خالی باشد و تکمیل نگردد.
  4. کاربر باید بخش مهر و امضا مشترک نهایی را مهر و امضا نماید.
  5. آدرس سایت باید معتبر بوده و نام کامل شرکت مذبور و زمینه فعالیت مرتبط، در سایت معرفی شده، به راحتی قابل رویت باشد.
  6. آدرس ایمیل حتما باید سازمانی باشد.
  7. تلفن همراه نماینده، باید همراه اول و به نام ایشان باشد.
  8. جامعه هدف، به صورت کامل ذکر شود و در قسمت موضوع محتوای پیامک خدماتی، توضیحات در مورد کاربرد شماره به صورت شفاف و واضح با جزئیات اعلام گردد.
  9. نوع فعالیت شرکت به طور دقیق نوشته شود.

لطفاً پیش از تکمیل فرم خدمات سازی قوانین را از پایین صفحه مطالعه نمایید.

تعهدنامه ۱۰۰۰

تصویر نمونه سفته تضمین

شرایط خدماتی سازی خط ۰۲۱:

کاربران حقوقی دارای شناسه ملی ، کد اقتصادی و شماره ثبت (درخواست کاربران حقیقی از سوی همراه اول پذیرفته نمی شود) که تمایل دارند به تمامی شماره های همراه اول پیامک ارسال نمایند می بایست تعهد دهند که هیچگونه پیامک تبلیغاتی از طریق خطوط خدماتی ارسال نکنند بدین منظور  بایستی فرم “تعهدنامه تعریف شماره خدماتی” که در پیوست موجود می باشد را در سربرگ شرکت خود تکمیل نموده، با امضا و مهر شرکت، اصل فرم را به همراه با سفته به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال در وجه شرکت پیام افزار پیک آسا ( مطابق با نمونه سفته تکمیل شده) برای تعهد عدم ارسال پیامک تبلیغاتی ارسال نمایند. به همراه تعهدنامه می بایست لیست شماره مشتریان در فایل اکسل (حتما ۴۰۰ الی ۵۰۰ شماره همراه اول) نیز ارسال گردد.در تکمیل تعهدنامه لطفا موارد زیر رعایت گردد :

  1. تعهدنامه باید در سربرگ شرکت با امضا و مهر شرکت باشد. (حتما به صورت تایپ شده باشد و دست نویس مورد پذیرش اپراتور نمی‌باشد)
  2. مشخصات و هویت مدیرعامل و نماینده به صورت کامل پر شوند( حتی اگر هر دو مورد یکی هستند).
  3. بند د تعهدنامه بخش ۲ که مربوط به سفته می باشد، خالی باشد و تکمیل نگردد.
  4. آدرس سایت باید معتبر بوده و نام کامل شرکت مذبور و زمینه فعالیت مرتبط، در سایت معرفی شده، به راحتی قابل رویت باشد.
  5. آدرس ایمیل حتما باید سازمانی باشد.
  6. جامعه هدف، به صورت کامل ذکر شود و در قسمت موضوع محتوای پیامک خدماتی، توضیحات در مورد کاربرد شماره به صورت شفاف و واضح با جزئیات اعلام گردد.
  7. نوع فعالیت شرکت به طور دقیق نوشته شود.

ارسال هر پیامک تبلیغاتی از خطوط خدماتی به مشترکین لیست سیاه، علاوه بر خارج شدن سرشماره از حالت خدماتی، مشمول جریمه ثابت ۳۰۰ میلیون ریالی و جریمه متغیر ۲۴۰ ریال به ازای هر پارت پیامک خواهد شد.

لطفاً پیش از تکمیل فرم خدمات سازی قوانین را از پایین صفحه مطالعه نمایید.

تعهدنامه ۰۲۱

تصویر نمونه سفته تضمین 

اپراتور خط اختصاصینیازمند ارائه تعهدنامهنیازمند ارائه فایل شماره مشتریاننیازمند ارائه تضمین تعهد
۳۰۰۰بلیبلیمبلغ ۵۰۰ میلیون ریال
۱۰۰۰بلیبلیمبلغ ۵۰۰ میلیون ریال
۰۲۱بلیبلیمبلغ ۱۰۰ میلیون ریال

شرایط و قوانین کلی :

  • درصورتی که درخواست خدماتی سازی خط مورد قبول اپراتور و ارتباطات سیار باشد ممکن است خدمات سازی خط حتی تا چندماه هم زمان نیاز داشته باشد .
  • اطلاعات مدیرعامل شرکت و نماینده شرکت به دقت تکمیل شود.
  • ایمیل افراد باید حتما سازمانی باشد.
  • علی رغم ارسال لیست مشترکین، در صورتیکه مشترکی از دریافت هرگونه پیام شکایت نموده و تمهیداتی در خصوص انصراف مشترک از دریافت پیامک دیده نشده باشد، شماره از لیست سفید خارج شده و مسئولیت عواقب بعدی و جریمه بر عهده مالک شماره خدماتی می باشد.
  • استفاده از فایل‌های مشترک و یکسان برای شرکت‌های هلدینگ (نمایندگی‌های متعدد) قابل قبول نمی‌باشد.
  • توضیح قسمت “موضوع و محتوای پیامک خدماتی” در فرم تعهدنامه، باید کامل و واضح بوده و از به کاربردن عناوین کلی مانند اطلاع رسانی و … اجتناب شود. برای مثال: اعلام کد پیگیری خرید، ارسال جزئیات رمز عبور،…
  • در قسمت “جامعه هدف” خواهشمندیم اشخاص مورد نظر برای دریافت پیامک خدماتی معین شود به عنوان مثال : مشتریان شرکت، کاربران سایت و……
  • متقاضی می بایست اصل فرم تعهد نامه را در سربرگ شرکت پرینت گرفته آن را تکمیل و  ارسال نماید.
  • به همراه تعهد نامه ارا‌یه‌ی فایل مشترکین برای کلیه شماره ها ضروری است. متقاضی می بایست فهرست شماره مخاطبین خود را در قالب فایل اکسل ارسال نماید همچنین لیست فوق را بصورت ماهیانه، پالایش کرده و ارسال نماید.مخاطبینی که از دریافت پیامک انصراف داده اند و یا دیگر از خدمات شرکت استفاده نمی کنند، بایستی از لیست حذف شده و مخاطبین جدید به لیست مذکور اضافه شوند.
  • لیست شماره ها فقط شامل شماره های همراه اول بوده و به هیچ عنوان حاوی شماره های تکراری نباشد.
  • در صورتی که شرکت یا سازمانی به تعهدات خود عمل نکرده و اقدام به ارسال پیامک انبوه نماید، کلیه رنج شماره‌های آن شرکت از لیست سفید حذف خواهد شد.
  • در صورتی که کاربر به تعهدات خود در زمینه شماره های خدماتی عمل ننماید، شماره وی از لیست سفید خارج شده و امکان درخواست مجدد ندارد.
  • چنانچه بر خلاف تعهد نامه کاربری خطوط خود را از حالت تبلیغاتی به خدماتی تغییر داده و با سرشماره خدماتی خود ارسال پیامک تبلیغاتی نماید ( ارسال هر گونه محتوا مغایر با موضوع اعلام شده در تعهدنامه) ضمن تغییر کاربری سرشماره مشمول پیگیرد قانونی خواهد بود.
  • در صورت بروز هر نوع تخلف، مالک سرشماره علاوه بر متعهد بودن در برابر شرکت ارتباطات سیار ایران ؛ منفردا پاسخگوی نهادهای ذیربط و اشخاص حقوق خصوصی و عمومی از هر بابتی خواهد بود.

نکته : درخواست هایی که موارد فوق در آن ها رعایت نشده باشد مورد بررسی قرار نمی گیرد.   

شایان ذکر است، کلیه موضوعات مطرح شده فوق از سوی ارتباطات سیار امکان تغییر و بروز رسانی خواهد داشت و در صورت هرگونه تغییر احتمالی اعلام می گردد.

تصویر تعهد نامه، سفته تضمین و فایل اکسل شماره گیرندگان،  می بایست در داخل پنل کاربری ، منوی خدمات مشتریان ، درخواست پشتیبانی ، آپلود و ارسال گردد.

۵/۵ (۲ نظر)
ثبت نام کنید
آخرین مقالات

مشاوره رایگان ۰۲۱۲۸۵۳